april, 2016

7apr08:30- 12:00Få de mest loyale kunder - de er guld værd for din forretning08:30 - 12:00

Beskrivelse

Få de mest loyale kunder – de er guld værd for din forretning

Forbrugerne har for længst indset, at den letteste vej til en god købsoplevelse og en fantastisk service er at tjekke anbefalinger og anmeldelser fra andre kunder. Fremtidens vindere bliver derfor de virksomheder, der formår at hæve barren og målrettet går efter en høj kundeloyalitet og dermed loyale kunder. Man skal skabe brand-ambassadører, som anbefaler virksomheden og dens produkter til andre.

Boxer TV har indset dette, og selskabet har i et presset marked formået at arbejde med udfordringerne og stadigvæk have fokus på den gode kundeoplevelse. Det er nemlig en afgørende faktor for at kunne tiltrække nye kunder og fastholde de eksisterende.

Micropartner A/S med Microsoft Dynamics CRM hjælper virksomheder med at skabe et samlet billede af kundernes adfærd, så kunderne gang på gang får en god oplevelse og dermed vender tilbage for at købe mere.

På denne Howto:

  • Loyale kunder  – den oversete vækstmotor
  • Hvilke værktøjer stiller Microsoft CRM med i forhold til at arbejde med kundeoplevelsen og retention?
  • CASE: Boxer TV

Program: 7. april 2016

08:30
Morgenmad og registrering

09:00
Introduktion
Kort præsentation af programmet for i dag samt det praktiske.

Oplægsholder: Marc Taarup , CRM KAM, Micropartner A/S

09:15
Kundeloyalitet – den oversete vækstmotor
CRM, CEM, CJM, CSI… og alle de andre forkortelser. Hvordan hænger det egentlig sammen?

– Har du regnet den ud? De økonomiske konsekvenser af en øget kundeloyalitet.
– Hvad gør de mest succesfulde kundeorienterede virksomheder bedre end os andre?

Oplægsholder: Mikkel Korntved , direktør & seniorrådgiver, Loyalty Group A/S

10:00
Reference case med Boxer TV
Kundestrategier, Customer Journey, Procesforbedringer, Kundekultur osv.

– Hvordan forholder man sig til disse begreber i et marked med stærke konkurrenter og nye markedstilbud?
– Hør om udfordringerne og hvad der har størst betydning for kundeoplevelsen for BoxerTV’s kunder

Oplægsholder: Erik Andersen , Chief Commercial Officer, Boxer TV A/S

10:30
Pause

11:00
Hvilke værktøjer stiller Microsoft CRM med i forhold til at arbejde med kundeoplevelsen og retention?

  • Den effektfulde implementering og de fem sikre veje til forankring.
  • Lidt om teknologi – hvorfor bør man overveje skyen?

Oplægsholder: Allen Cambell, forretningskonsulent, MicroPartner A/S
CRM implementeringer har historisk haft en lav succes rate. Efter snart 10 år som CRM konsulent har Allen Campbell naturligvis også været involveret i projekter som er endt skævt.
Erfaring og forventningsafsætning samt kundemodenhed har været og er vigtige drivkræfter, og vi skal efterhånden en del år tilbage for at finde et uheldigt projekt i MicroPartner regi

11:30
Opsummering og afrunding

Oplægsholder: Marc Taarup , CRM KAM, Micropartner A/S

11:45
Frokost med sandwich

Tidspunkt

(Torsdag) 08:30 - 12:00

Beliggenhed

Microsoft

Kanalvej 7, 2800 Lyngby

X