oktober, 2016

25okt08:30- 12:30Kan CRM accelerere digital transformation?Svaret er ja. 08:30 - 12:30

Beskrivelse

Kan CRM accelerere digital transformation?

Men hvor starter man? Hvem tager ejerskabet, og hvordan sikrer man adaption og succes? Vær med, når MicroPartner i samarbejde med Microsoft inviterer til en formiddag, der sætter fokus på digital transformation med Microsoft Dynamics CRM som udgangspunkt.

Digital transformation kan være med til at engagere dine kunder, styrke dine medarbejder i deres daglige arbejde, transformere dine produkter og optimere din drift. Alt sammen til gavn for din virksomheds vækst.

Mød Nana Bule, CMO hos Microsoft Danmark, som giver Microsofts bud på, hvad digital transformation er for en størrelse, hvorfor begrebet er kommet for at blive, og hvordan Microsoft kan hjælpe virksomheder i gang.

Søren B. Sørensen er partner i Devoteam, der arbejder med digitalisering af virksomhedens forretningsmodel. I sit indlæg vil Søren vise, hvordan man som virksomhed i 2016 kan arbejde med at øge værdiskabelsen overfor kunder gennem digitalisering. Og som ekstra gevinst giver han også en brugbar definition på begrebet “disruption”.

Endelig giver vi dig et eksempel på, hvordan CRM har været starter for digital transformation hos en stor dansk international virksomhed. For DISA/Norican Group var der et stort behov for at styrke salgsmedarbejderne i deres daglige arbejde og optimere processer for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse. Microsoft Dynamics CRM medvirkede altså til en digital transformation af de globale salgsteams.

Program: 25. oktober 2016

08:30
Morgenmad og registrering

09:00
Introduktion
Kort præsentation af programmet for i dag samt det praktiske.

Oplægsholder:
Marc Taarup, CRM KAM, Micropartner A/S

09:05
Digital Transformation set i et Microsoft perspektiv
I fremtiden bør alle virksomheder og organisationer tænke og agere som digitale virksomheder, så teknologien udnyttes til at skabe nye forretningsmuligheder. Spørgsmålene er mange – hvad er digital transformation helt konkret, hvordan prioriterer man de forskellige områder i forløbet og hvor lang er rejsen?
Hør Nana Bule tale ind til de nyere trends inden for fænomenet samt eksemplificere hvordan Microsoft har hjulpet og hjælper kunder fra hele verden på deres vej mod digital transformation.

Oplægsholder:
Nana Bule, CMO, Microsoft Danmark

09:45
Digital Transformation; hvordan går man til opgaven i en B2B-virksomhed
Digitalisering er ikke noget nyt. I de sidste 30 år har det været et stort fokus på at digitalisere virksomhedens processer – ofte gennem implementering af forretningssystemer indenfor ERP, o.l. Og hovedfokus i denne digitalisering har været effektivisering og minimering af omkostninger. Men digitalisering i 2016 har et helt fokus og handler om meget andet end processer. Her er fokus på virksomhedens værdiskabelse overfor sine kunder. Det kræver en helt ny tilgang til digitalisering end tidligere – og det kræver nogle helt andre kompetencer. Og det kræver en helt anden til gang til CRM – både som disciplin og som system.
Søren er partner i Devoteam – og arbejder med digitalisering af virksomhedens forretningsmodel. I sit indlæg vil Søren vise, hvordan man som virksomhed i 2016 kan arbejde med at øge værdiskabelsen overfor virksomhedens kunder gennem digitalisering. Og som ekstra gevinst kommer der en brugbar definition på begrebet “disruption”.

Oplægsholder:
Søren Bronnée Sørensen, partner, Devoteam

10:30
Pause

10:45
Digital transformation af globale salgsteams
Bo giver dig et eksempel på, hvordan CRM har været starter for digital transformation hos en stor dansk international virksomhed. For DISA/Norican Group var der et stort behov for at styrke salgsmedarbejderne i deres daglige arbejde og optimere processer for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse. Microsoft Dynamics CRM medvirkede altså til en digital transformation af de globale salgsteams.

Oplægsholder:
Bo Bugge, CIO, Norican Group
Bo started as the CIO of DISA in 2005, and now manages the Information Technology department at Norican Group, ensuring that the company is well-connected and using the best and most efficient tools.

11:30
Hvorfor kan netop Microsoft Dynamics CRM drive digital transformation
I Allen Campbells indlæg vil han belyse hvordan MicroPartner i dag går til et CRM projekt – hvordan MicroPartner bygger fundamentet for en CRM livscyklus, hvordan der arbejdes med kundeinvolvering og ikke mindst, hvordan der forventningsafstemmes.
Herudover vil Allen Campbell tale ind til produktet, for Microsoft CRM har udviklet sig markant og udvikler sig forsat i stigende tempo.

Oplægsholder:
Allen Cambell, forretningskonsulent,MicroPartner A/S

CRM implementeringer har historisk haft en lav succes rate. Efter snart 10 år som CRM konsulent har Allen Campbell naturligvis også været involveret i projekter som er endt skævt.
Erfaring og forventningsafsætning samt kundemodenhed har været og er vigtige drivkræfter, og vi skal efterhånden en del år tilbage for at finde et uheldigt projekt i MicroPartner regi

12:00
Opsummering efterfulgt af sandwich og networking

Tilmeld dig her

Tidspunkt

(Tirsdag) 08:30 - 12:30

Beliggenhed

Microsoft

Kanalvej 7, 2800 Lyngby

X