Blogs om CRM
Vi har her samlet en række blogs om relevante CRM-emner. Du kan blandt andet læse blogs, der omhandler følgende:
Blog: CRM skal udfordre din forretningsmodel
“Hvis du vil arbejde med CRM, skal du arbejde med hele virksomhedens value proposition over for kunderne og dermed arbejde med din forretningsmodel ud fra en value model-tankegang i stedet for en operating model-tankegang.
CRM har traditionelt haft fokus på procesdigitalisering. CRM bør også spille en større rolle på kundesiden og inddrage mange flere dele af virksomhedens value model.”
Søren B. Sørensen, Partner, Devoteam
Blog: Trends inden for digital transformation
“Fremover vil vi i endnu højere grad end i dag benytte teknologien til at interagere med kunderne og lade dem betjene sig selv.
Vi kommer til at tænke i samtaler som en platform – Conversations as a Platform – og tænke i teknologier, der kan understøtte samtalerne, fx bots, intelligente agenter og machine learning, der hele tiden lærer og bliver klogere af de omgivelser, de er i, og kan oversætte undervejs i en samtale.”
Nana Bule, CMO, Microsoft Danmark
Blog: CRM skal leve i hverdagen
”MicroPartners helt grundlæggende tilgang til CRM er, at vi indgår i et tæt partnerskab med kunden, hvor det er kunden, der kender sit marked og sine kunder, og det er os, der tilfører teknologisk knowhow og specialviden om CRM.
Vi kommer ikke ind som de smarte konsulenter, som allerede inden frokost har trukket en diagnose og en løsning ud af ærmet. Tværtimod, så bruger vi tid på at lære vores kunder og deres forretning af kende, før vi trækker i CRM-arbejdstøjet.”
Allen Cambell, Forretningskonsulent, MicroPartner