maj, 2019

08maj09:0012:00Business Central09:00 - 12:00

Business central

Beskrivelse

VÆR MED OG LÆR HVORDAN BUSINESS CENTRAL KAN FORENKLE JERES HVERDAG, BINDE JERES VIRKSOMHED SAMMEN OG GIVE TILFREDSE KUNDER

 

I en tid hvor flere arbejdsgange bliver mere komplekse er det nødvendigt med en platform, som kan håndtere hverdagens udfordringer og forenkle dem – både til gavn for medarbejdere og kunder.

 

Denne morgen-briefing viser dig, hvordan I med Microsoft Dynamics 365 Business Central kan løse kritiske udfordringer i en kompleks hverdag. Vær med og lær hvordan Business Central kan forenkle jeres hverdag, binde virksomheden sammen og give tilfredse kunder.

 

Seminaret finder sted:

onsdag den 8. maj 2019 fra 9 – 12

hos Microsoft

Kanalvej 7

2800 Lyngby

Agenda

 

9.00 – 9.30

Registrering og morgenkaffe samt let morgenmad

9.30 – 9.40

Velkomst ved Matthijn Hoogenboom, Salgsdirektør, MicroPartner

9.40 – 10.20

Fremtiden med Microsoft Business Central ved Ditte Anna van Rooijen, Partner Technology Strategist, Dynamics 365, Microsoft

Microsoft Dynamics 365 Business Central er den nyeste version af Dynamics NAV og dermed en total ERP-løsning til virksomhedsadministration. Microsoft Business Central hjælper med at forbinde økonomi, salg, service og drift, så forretningsprocesser strømlines og kundeinteraktionerne forbedres – alt sammen så der kan tages bedre beslutninger.

10.20 – 10.30

Pause

10.30 – 11.15

Fra system-kludetæppe til datasamspil: et skræddersyet ERP-system, der kan understøtte komplekse fakturaer ved Sander Bille, DanuCare

DanuCare Aps er en salgsvirksomhed, der leverer klinisk ernæring, tilbehør og service til borgere under den såkaldte ”Grøn Recept”-ordning. DanuCare servicerer både borgere, regioner og kommuner, hvilket stiller store krav til et ERP-system. DanuCare har eksempelvis behov for at samme faktura skal kunne deles i tre. Derudover ønskede DanuCare også at gøre deres kunders hverdag lettere ved at levere enkle og gennemskuelige fakturaer – uden fejl og mangler. DanuCare valgte derfor Microsoft Business Central, som med lidt programmering kunne løse opgaven, og samtidig bruges til lagerstyring, fakturering og CRM.

11.15 – 11.30

Afrunding og evt. spørgsmål ved Matthijn Hoogenboom, Salgsdirektør, MicroPartner

11.30

Let frokost med sandwich

 

 

DanuCare – står for Dansk Nutrition Care. Vi hjælper kunderne med at håndtere og leve med klinisk ernæring igennem råd og vejledning og ved hjælp af de kendte og gennemprøvede produkter på markedet. DanuCare er din samarbejdspartner – For tryghed og sikkerhed.

MicroPartner A/S er en dansk konsulentvirksomhed med fokus på implementering, udvikling og vedligeholdelse af forretningskritiske kommercielle løsninger på Dynamics 365-platformen. MicroPartner er certificeret Microsoft-partner, og har siden 2001 hjulpet over 150 virksomheder og organisationer med forretningsudviklende og værdiskabende løsninger. Vi er et stærkt team af dedikerede konsulenter med solid erfaring og stærkt engagement inden for Dynamics 365-platformen – både som forretningsmæssig strategi og som et relations- og procesunderstøttende it-værktøj. Læs mere på www.micropartner.dk.

Tidspunkt

(Onsdag) 09:00 - 12:00

Beliggenhed

Microsoft

Kanalvej 7

X