• Er du sælger?

    Har du styr på din pipeline?

    Læs mere her
  • Er du salgschef?

    Har du styr på hvilke kunder, I har lukket i denne uge?

    Læs mere her
  • Er du servicemedarbejder?

    Har du styr på hvilken sag, du skal prioritere?

    Læs mere her
  • Er du serviceleder?

    Har du styr på, om I overholder mål og SLA?

    Læs mere her
  • Er du kampagnebygger?

    Har du styr på effekten af dine kampagner?

    Læs mere her
  • Skal dit CRM-projekt give værdi fra dag ét?

    Kontakt os og kom godt fra start!

    Kontakt os her

En nemmere hverdag med CRM

Dagligdagens udfordringer

Mange medarbejdere herunder, sælgeren, salgschefen, servicemedarbejderen, servicelederen og kampagnebyggeren døjer med for mange systemer og manglende overblik over aktiviteter og indsatsområder i deres arbejdsdag.

En nemmere hverdag med CRM

Microsoft Dynamics 365 har forskellige moduler, som giver medarbejderne en nemmere hverdag, fordi de kun skal bruge ét system til at arbejde effektivt i.

En nemmere hverdag for sælgeren

Sælgerens udfordringer i hverdagen

Mange sælgere er bundet af besværlige og tunge arbejdsgange med økonomisystemer, e-mailklienter og diverse regne ark. CRM-systemet forener dem alle, så sælgeren har alle informationer samlet et sted:

  • Hvordan ser min pipeline ud?
  • Hvor langt er jeg fra at nå mine mål?
  • Hvor mange tilbud har jeg ude?
  • Hvem skal jeg kontakte i denne uge?

Hvem skal jeg kontakte i dag?

CRM-systemet bør være sælgerens foretrukne værktøj og systemet skal være er nemt, relevant og hurtigt at bruge. Fokus skal være på at hjælpe sælgeren i en presset hverdag, så tiden bliver brugt på det rigtige.

Med Microsoft Dynamics CRM får sælgeren et dashboard, som giver et hurtigt overblik med relevant information i ét skærmbillede. Og han eller hun behøver derfor ikke at spilde tid med at navigere rundt og lede efter information.

Dashboard giver et snapshot af pipeline og grafer med resultater, målsætninger og aktive salgsprocesser – og giver sælgeren hurtig adgang til next step: Hvad er det næste jeg skal gøre for at kvalificere dette lead? Og hvis næste skridt kræver kontakt til kunden, så skal sælgeren kunne gå direkte på Skype inde fra systemet.

Kort sagt: en nemmere hverdag med CRM!

En nemmere hverdag for salgschefen

Salgschefens udfordringer i hverdagen

Mange salgschefer har svært ved at følge med i salgets udvikling og bruger for meget tid på at indsamle data fra et økonomisystem og regneark. CRM-systemet samler alle relevante informationer i realtid, så salgschefen hurtigt og enkelt kan danne sig et overblik over udviklingen:

  • Hvordan ser vores pipeline ud?
  • Hvordan performer vi på vores KPI’er?
  • Hvordan ser vores forecast ud?
  • Hvilke kunder har vi lukket i denne uge?
  • Hvor mange møder afholder vi?

Hvordan performer vi op mod vores KPI’er?

Dette helt klassiske spørgsmål fra en salgschef skal ligge helt øverst i salgschefens CRM sammen med ledelsesrapporteringen og overblikket over salgsmulighederne på tværs af teamet. Salgschefen har brug for et realtidsbillede af et teams resultatskabelse, og de rigtige data til at lave et forecast – også på de ikke så åbenlyse parametre.

Med Microsoft Dynamics CRM kan man frit vælge data til sit dashboard og i et valgfrit layout. Salgschefen kan også tilrette sit dashboard, så rapporteringen til topledelsen bliver nemmere.

Visualiseringen af data gør det nemt og bekvemt at vurdere den enkeltes performance:

  • Er der salgsprocesser, som kræver opmærksomhed?
  • Er der sælgere, som skal have hjælp?

Kræver salgschefens ugentlige pipeline review med sin chef, at der tages kontakt med en sælger i teamet, så skal kontakten kunne sættes i gang med ét klik. Og det samlede billede skal stå skarpt, så salgschefen kan træffe beslutninger baseret på fakta og ikke fornemmelser.

Kort sagt: en nemmere hverdag med CRM!

En nemmere hverdag for servicemedarbejderen

Servicemedarbejderens udfordringer i hverdagen

Servicemedarbejdere er udfordret af opgaver, som skal løses her og nu. God CRM giver servicemedarbejderen værktøjet til at agere hurtigt og effektivt:

  • Hvilken sag skal prioritere?
  • Hvordan skal jeg kontakte kunden?
  • Hvordan bliver sagerne oprettet?

Hvilken sag skal jeg give prioritet?

Servicemedarbejdere behøver både sagsprioritering og komplet overblik – og selvfølgelig øjeblikkelige muligheder for at kontakte kunden på den rette platform.

Med Microsoft Dynamics CRM får servicemedarbejderen værktøjet til at agere hurtigt og effektivt. Hver eneste kundekontakt skal forstærke kundens loyalitet og øge salget. Dashboardet giver direkte adgang til de handlinger, som er de vigtigste.

Sagerne opretter sig selv helt automatisk på basis af fx e-mail eller kundekontakt på sociale medier. Effektivitet på tværs af kanaler er et must og prioriteringen skal være klokkeklar, så serviceaftaler med kunderne ikke bliver brudt, og så det vigtigste gøres først. Servicefolkene har også brug for det komplette overblik med relevant information, guidede processer, alarmer og avanceret kø-håndtering.

Kort sagt: en nemmere hverdag med CRM!

En nemmere hverdag for servicelederen

Servicelederens udfordringer i hverdagen

Servicelederen har brug for at vide hvordan situationer er lige nu:

  • Overholder vi mål og SLA?
  • Hvor mange sager har vi lige nu?
  • Er vores kunder tilfredse med vores sagsløsning?

Er kunderne tilfredse med os?

Optimal kundeservice kræver god it-støtte. Med Microsoft Dynamics CRM kan servicechefen danne sig et overblik over sagstrykket, målopfyldelsen, kvaliteten og gennemsnitstiderne i sagsbehandlingen. Overblikket er tilgængeligt på både på telefon, tablet og computer. På mobilens dashboard viser CRM-løsningen teamet’s performance, så servicelederen kan se trends og korrigere til hver en tid.

Dashboardet kan let personaliseres med de ønskede data, så de vigtigste cases, eskaleringer og aktiviteter ligger helt øverst. Særlige sager skal måske pinpointes med nem mulighed for at bore sig ned i detaljen. Og servicelederen skal måske også have vigtige updates fremsendt automatisk, når en sag rykker sig, eller når en sag nærmer sig et brud på et ønsket serviceniveau. Samtidig skal servicelederen have nem adgang til et samlet overblik og kende værdien af serviceteamets samlede indsats for måle kundetilfredsheden.

Kort sagt: en nemmere hverdag med CRM!

For kampagnebyggeren

Kampagnebyggerens udfordringer i hverdagen

Mange marketingfolk bruger forskellige systemer til at skabe kampagner og til at få et overblik af effekten. CRM-systemet samler alle dele, så kampagnebyggeren kun skal arbejde et sted og kan:

  • Bygge flotte visuelle e-mails, landing pages, web formularer og spørgeskemaer
  • Bygge campaign automation
  • Arbejde med event mangement
  • Spore web trafik
  • Spore effekten af aktiviteter

Hvordan ser jeg effekten af kampagnerne?

Succesfulde kampagner omfatter som oftest flere kanaler, mange varianter af segmenteringer og et klart behov for at dokumentere resultater. Kampagnebyggeren skal vide, hvordan kampagnen performer i realtid for at korrigere kursen og optimere effekten.

Med ClickDimensions, som er et Microsoft-certificeret marketing automation løsning til Microsoft Dynamics CRM, får kampagnebyggeren en stærk platform til at samle billedet og spotte trends og gribe ind. Det hele foregår i et visuelt værktøj, hvor man drag-and-dropper sig gennem styringen af automatiserede kampagner.

Ligeledes kan e-mail til kunder og emner komponeres ved at droppe forskellige indholdselementer og bagefter se det færdige resultater på forskellige skærmtyper og distribuere til udvalgte segmenter. Kampagnebyggeren kan frit kombinere dynamiske og statiske lister af modtagere og integrere problemløst til en landing page.

Kampagnebyggeren kan også bruge Microsoft Dynamics CRM til at spore og vurdere målgruppens adfærd på landing page og på den måde forstå emnernes interesse og engagement. Det samme gælder for en event og for kampagnens elementer på sociale medier, hvor ClickDimensions og CRM kan måle effekt og resultatskabelse.

Kort sagt: en nemmere hverdag med CRM!

X