Hvad er Dynamics 365 Customer Service?
Microsoft Dynamics 365 Customer Service er en af applikationerne under Dynamics 365 paraplyen.
Dynamics 365 Customer Service er et CRM-system, der henvender sig til virksomheder, der arbejder med kundeservice og sagsstyring.
Hvad kan I bruge Customer Service til?
Dynamics 365 Customer Service lader jer supportere jeres kunder når som helst og hvor som helst. I kan få indsigt i kundetilfredshed via analyser og AI-aktiverede funktioner, så jeres medarbejdere kan bruge mindre tid på at søge og mere tid på at kommunikere.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I optimere kundeservice via én enkelt oplevelse, der leverer end-to-end service på tværs af kanaler.
Dynamics 365 Customer Service lader jer supportere jeres kunder når som helst og hvor som helst.
Med Customer Service kan I bl.a.:
Customer Service – sådan virker det
Med Omnichannel til Dynamics 365 Customer Service er det muligt at kommunikere direkte fra CRM systemet via SMS, telefoni, Microsoft Teams, chat, chatbots samt socialmedia kanaler så som Facebook, Twitter, Whatsapp og andre populære tjenester.
En platform der kan udvides
I kan begynde med Customer Service og bygge ud i takt med, at behovet opstår, og jeres organisation kan følge med.
I integrerer let de øvrige applikationer inden for Dynamics 365 fx Marketing, Sales, Field Service og Business Central, som giver jer mulighed for at samle systemerne og skabe forbindelse mellem forskellige forretningsenheder for at understøtte jeres virksomheds vækst.
Dynamics 365 Customer Service kan også let integreres med add-ons som fx Microsoft Teams, Bisnode og Mailchimp.
Derudover findes der to specifikke add-ons til Customer Service: Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service og Customer Service Insights.
I har også mulighed for at bruge Customer Voice, som lader jer indhente feedback fra spørgeundersøgelser.
Hvordan kan MicroPartner hjælpe?
For at få mest værdi ud af Dynamics 365 Customer Service skal den afspejle jeres virksomhed og jeres måde at arbejde på. Måske har I behov for yderligere funktioner og integrationer, som passer netop til jeres behov?
Læs hvordan følgende virksomheder bruger Dynamics 365 Customer Service:
Engagement på tværs af kanaler
Få kontakt med kunderne når som helst og hvor som helst
I kan få kontakt med kunder når som helst og hvor som helst!
I kan hjælpe jeres kunder, uanset hvor og hvornår de har brug for det – og I kan levere den personlige, ensartede service, som kunderne forventer, på tværs af enheder og kanaler – herunder sociale medier.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Bruge én samlet platform til at gøre kundeservice ensartet og synlig på tværs af kanaler.
- Få dybere indsigt med en 360-graders kundevisning.
- Gøre interaktioner personlige ud fra tidligere interaktioner og adfærd.
Vil du vide mere?
+45 4345 0660
Hjælp jeres kunder med at hjælpe sig selv
Selvbetjening og communities
I kan hjælpe jeres kunder med at hjælpe sig selv.
Gør det nemt for jeres kunder selv at finde svar på deres spørgsmål, og giv dem adgang til et community, hvor de kan komme i kontakt med ligesindede og fageksperter. Bliver det nødvendigt, kan kunderne uden problemer overgå til assisteret support.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Tilbyde adgang til kundeservice når som helst og hvor som helst.
- Levere service i realtid, optimeret til ethvert mobiloperativsystem og enhver enhed.
CUSTOMER SERVICE INSIGHTS
Giv kundeservice bedre betingelser
Bedre kundeservice med Dynamics 365 Customer Service
I kan forbedre arbejdsforholdene for jeres kundeservicemedarbejdere ved at implementere en enkelt brugergrænseflade.
Ved at give jeres medarbejdere adgang til værktøjer, vejledning og omfattende kundedata kan de løse problemerne for jeres kunder mere effektivt og personligt. Ved at benytte servicesoftware, der samler alle kundeoplysninger på ét sted, kan medarbejderne accelerere problemløsningen og levere en mere effektiv support. Endvidere kan de endda integrere data fra eksterne systemer, der ikke er direkte relateret til kundeservice.
Ved hjælp af Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I opnå følgende fordele:
- Understøtte medarbejderne med en visuel brugergrænseflade, der tilbyder rollebaserede oplevelser.
- Administrere kundesager hurtigere og tilbyde differentierede niveauer af support.
- Løse problemer hurtigere ved at udnytte maskinlæring og avanceret analyse.
Konsistente svar på tværs af kanaler
Samlet viden
I kan give medarbejdere og kunder svar på stedet.
I kan tilgå og levere konsistente svar på tværs af kanaler ved hjælp af en søgbar videnbase. Og I kan tilpasse indholdet på portalen til kunder, og mål svarets indvirkning via dybdegående analyse.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Levere de rigtige svar på det rigtige tidspunkt på tværs af kanaler.
- Registrere indhold fra sociale medier, serviceinteraktioner og eksperter.
- Få indsigt i, hvordan jeres videnbase bruges. I har adgang til omfattende analyse, som hjælper jer med at forbedre og tilføje oplysninger baseret på kundernes behov.
Proaktiv med indbygget digital intelligens
Digital intelligens
I har mulighed for at være proaktive med indbygget digital intelligens.
Den digitale intelligens giver mulighed for forudsigende kundeservice ved hjælp af dataanalyse, som er indbygget i jeres kundeservicesoftware. I kan således identificere tendenser, forudse muligheder, og få uvurderlig indsigt gennem interaktive dashboards og datavisualiseringsfunktioner.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Se vitale servicemålinger i realtid via dashboards, der kan tilpasses efter behov.
- Følge med i følelser og hensigter i sociale indlæg ved hjælp af indbygget intelligens.
- Løse problemer hurtigere ved hjælp af “machine learning” som kan henvise til relevante artikler og cases.
AI til kundeservice
Tilføj AI til kundeservice
Med AI kan I give jeres medarbejdere mulighed for at tage bedre og mere effektive beslutninger ved at konvertere data til indsigt. I kan bruge AI til at fremskynde en enkelt proces eller at ændre hele branchen.
Udforsk AI til Customer Service her:
VIRTUELLE AGENTER TIL KUNDESERVICE
Med Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service kan I løse jeres kunders problemer hurtigt med intelligente virtuelle helpdesk-medarbejdere, der kan tilpasses.
CUSTOMER SERVICE INSIGHTS
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.