Optimer jeres kundeservice med Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Hvad er Dynamics 365 Customer Service?
Microsoft Dynamics 365 Customer Service er en af applikationerne under Dynamics 365 paraplyen.
Dynamics 365 Customer Service er et CRM-system, der henvender sig til virksomheder, der arbejder med kundeservice og sagsstyring.
Hvad kan I bruge Customer Service til?
Dynamics 365 Customer Service lader jer supportere jeres kunder når som helst og hvor som helst. I kan få indsigt i kundetilfredshed via analyser og AI-aktiverede funktioner, så jeres medarbejdere kan bruge mindre tid på at søge og mere tid på at kommunikere.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I optimere kundeservice via én enkelt oplevelse, der leverer end-to-end service på tværs af kanaler.
Dynamics 365 Customer Service lader jer supportere jeres kunder når som helst og hvor som helst.
Med Customer Service kan I bl.a.:
Få langvarige kundeforhold
I kan optimere kundeservice via én enkelt oplevelse, der leverer end-to-end service på tværs af kanaler – så kunderne bliver loyale og medarbejderne får nye værktøjer.
Styrke den enkelte medarbejder
I kan give medarbejderne den nødvendige viden, så de kan levere hurtigere og mere ensartet service.
Tilpasse jer skiftende behov
I kan forudse kundernes, virksomhedernes og markedets behov, så I hurtigt kan reagere via applikationer med indbygget intelligens til kundeservice.
Customer Service – sådan virker det
En platform der kan udvides
I kan begynde med Customer Service og bygge ud i takt med, at behovet opstår, og jeres organisation kan følge med.
I integrerer let de øvrige applikationer inden for Dynamics 365 fx Marketing, Sales, Field Service og Business Central, som giver jer mulighed for at samle systemerne og skabe forbindelse mellem forskellige forretningsenheder for at understøtte jeres virksomheds vækst.
Dynamics 365 Customer Service kan også let integreres med add-ons som fx Microsoft Teams, Bisnode, ClickDimensions og Mailchimp.
Derudover findes der to specifikke add-ons til Customer Service: Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service og Customer Service Insights.
I har også mulighed for at bruge Customer Voice, som lader jer indhente feedback fra spørgeundersøgelser.
Hvordan kan MicroPartner hjælpe?
For at få mest værdi ud af Dynamics 365 Customer Service skal den afspejle jeres virksomhed og jeres måde at arbejde på. Måske har I behov for yderligere funktioner og integrationer, som passer netop til jeres behov?
Engagement på tværs af kanaler



Få kontakt med kunderne når som helst og hvor som helst
I kan få kontakt med kunder når som helst og hvor som helst!
I kan hjælpe jeres kunder, uanset hvor og hvornår de har brug for det – og I kan levere den personlige, ensartede service, som kunderne forventer, på tværs af enheder og kanaler – herunder sociale medier.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Bruge én samlet platform til at gøre kundeservice ensartet og synlig på tværs af kanaler.
- Få dybere indsigt med en 360-graders kundevisning.
- Gøre interaktioner personlige ud fra tidligere interaktioner og adfærd.
Vil du vide mere?
+45 4345 0660
Hjælp jeres kunder med at hjælpe sig selv



Selvbetjening og communities
I kan hjælpe jeres kunder med at hjælpe sig selv.
Gør det nemt for jeres kunder selv at finde svar på deres spørgsmål, og giv dem adgang til et community, hvor de kan komme i kontakt med ligesindede og fageksperter. Bliver det nødvendigt, kan kunderne uden problemer overgå til assisteret support.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Tilbyde adgang til kundeservice når som helst og hvor som helst.
- Levere service i realtid, optimeret til ethvert mobiloperativsystem og enhver enhed.
CUSTOMER SERVICE INSIGHTS
Giv kundeservice bedre betingelser



Bedre kundeservice
I kan give jeres medarbejdere i kundeservice bedre betingelser via én brugergrænseflade.
I kan give jeres medarbejdere værktøjer, vejledning og data til at løse kundernes problemer. Medarbejdere kan fremskynde løsninger og levere en mere personlig og effektiv support via servicesoftware med adgang til alle kundeoplysninger på ét sted – og de kan endda trække data fra systemer uden for kundeservice!
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Støtte medarbejdere med en visuel grænseflade, der leverer rollebaserede oplevelser.
- Administrere kundernes sager hurtigere, og tilbyd differentierede niveauer af support.
- Løse problemer hurtigere ved hjælp af machine learning og advanced analytics.
Konsistente svar på tværs af kanaler



Samlet viden
I kan give medarbejdere og kunder svar på stedet.
I kan tilgå og levere konsistente svar på tværs af kanaler ved hjælp af en søgbar videnbase. Og I kan tilpasse indholdet på portalen til kunder, og mål svarets indvirkning via dybdegående analyse.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Levere de rigtige svar på det rigtige tidspunkt på tværs af kanaler.
- Registrere indhold fra sociale medier, serviceinteraktioner og eksperter.
- Få indsigt i, hvordan jeres videnbase bruges. I har adgang til omfattende analyse, som hjælper jer med at forbedre og tilføje oplysninger baseret på kundernes behov.
Proaktiv med indbygget digital intelligens



Digital intelligens
I har mulighed for at være proaktive med indbygget digital intelligens.
Den digitale intelligens giver mulighed for prædiktiv kundeservice ved hjælp af dataanalyse, som er indbygget i jeres kundeservicesoftware. I kan således identificere tendenser, forudse muligheder, og få uvurderlig indsigt gennem interaktive dashboards og datavisualiseringsfunktioner.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Service kan I:
- Se vitale servicemålinger i realtid via dashboards, der kan tilpasses efter behov.
- Følge med i følelser og hensigter i sociale indlæg ved hjælp af indbygget intelligens.
- Løse problemer hurtigere ved hjælp af “machine learning” som kan henvise til relevante artikler og cases.
Artificial Intelligens til kundeservice



Tilføj kunstig intelligens til kundeservice
Med kunstig intelligens kan I give jeres medarbejdere mulighed for at tage bedre og mere effektive beslutninger ved at konvertere data til indsigt. I kan bruge AI til at fremskynde en enkelt proces eller at ændre hele branchen.
Udforsk kunstig intelligens til Customer Service her:
VIRTUELLE AGENTER TIL KUNDESERVICE
Med Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service kan I løse jeres kunders problemer hurtigt med intelligente virtuelle helpdesk-medarbejdere, der kan tilpasses.
CUSTOMER SERVICE INSIGHTS
Med Customer Service Insights, der er et add-on til Dynamics 365 Customer Service, kan I optimere jeres support og skabe serviceoplevelser.
Book en demo
Udfyld formularen og så kontakter vi dig angående en demo af Customer Service
Du er også velkommen til at kontakte salgsdirektør Matthijn Hoogenboom på +45 2845 2008.



Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381