Få indsigt om jeres kunder
Hvad er Dynamics 365 Customer Insights?
Dynamics 365 Customer Insights er en af Dynamics 365 applikationerne, som giver jer en 360 graders visning af jeres kunder, der gør det muligt at skabe tilpassede kundeoplevelser.
Hvad kan I bruge Customer Insights til?
I kan blive bedre til at forstå kunderne og samarbejde med dem ved at give medarbejderne den indsigt, som de har brug for, via intelligent kundeanalyse.
Dynamics 365 Customer Insights giver jer indsigt i jeres kunder, der gør det muligt at skabe tilpassede kundeoplevelser.
Customer Insights hjælper jer bl.a. med:
At øge medarbejdernes produktivitet
Giv jeres medarbejdere let adgang til intelligent indsigt i, hvordan I bedst betjener jeres kunder.
At lære jeres kunder bedre at kende
Få et 360-graders overblik over jeres kunder for at forudse deres behov og optimere kundeoplevelsen.
At øge samarbejdet og sammenhængen
I kan tilbyde et fælles arbejdsgrundlag til marketing-, salgs- og serviceteams via ét brugervenligt dashboard.
Dynamics 365 Customer Insights – sådan virker det:
Book en gratis DEMO her
Customer Service Insights
Book møde her
Lær jeres kunder bedre at kende



Kundeindsigt ét sted
I kan forbinde forskelligartede datasiloer, og få et nuanceret billede af jeres kunder ved at samle kundeindsigt og -interaktioner på ét sted.
I kan tilbyde medarbejdere adgang til prædiktiv indsigt uden støtte fra dataeksperter og give medarbejdere mulighed for at integrere kundeindsigt i den ønskede Dynamics 365 applikation.
Opret virtualiseringer
I kan oprette detaljerede visualiseringer, som illustrerer kundeengagement og brugerforløb i ét brugervenligt dashboard. Og I undgår samtidig sortering af en lang række forskellige datasiloer.
I kan gøre det let for medarbejdere at forberede og visualisere data.
360 graders visning af jeres kunder
Book en gratis DEMO her
Customer Service Insights
Få overblik over jeres kunders demografi, købshistorik og interaktioner



Involvér kunderne
I kan analysere jeres kunders demografi, købshistorik og interaktioner. I kan således levere og finjustere relevante tilbud og indhold ved hjælp af kundeintelligens og indbygget prædiktiv analyse.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Insights kan I levere personligt tilpasset, relevant kundeindhold og bedre målrette jeres marketingressourcer ved at identificere de rette salgsmuligheder.
Find skjulte salgsmuligheder med Customer Insights



Overvåg relationer med Customer Insights
I kan styrke jeres kunderelationer ved at spore interaktioner, hurtigt identificere risikokunder og effektivt fokusere ressourcer på dem.
I kan administrere jeres forskellige kunders datapunkter i realtid.
Identificér skjulte salgsmuligheder
I kan identificere skjulte salgsmuligheder for effektivt at målrette jeres marketingressourcer mod kundebehov, -interesser og -demografi.
I kan opnå krydssalg og mersalg med prædiktiv analyse. I kan ydermere skræddersy oplevelser på stedet for at skabe øget kundetilfredshed.
Book en gratis DEMO her
Kundehistorier
Kundehistorie: Tivoli
Se hvordan Tivoli bruger Dynamics 365 Customer Insights til at levere målrettede kundeoplevelser:
Priser
PRISEN FOR BRUGERENS FØRSTE DYNAMICS 365-APP | PRISEN FOR BRUGERENS EFTERFØLGENDE KVALIFICERENDE DYNAMICS 365-APP | |
---|---|---|
Customer Insights | Fra 9.440,10 kr. pr. lejer/måned | Fra 6.293,40 kr. Pr. lejer/måned |
PRISERNE ER EKS. MOMS.
MicroPartner tager forbehold for evt. prisændringer fra Microsoft.
Priserne er vejledende. Fx kan det at kombinere forskellige licenser betyde, at prisen pr. licens pr. måned bliver billigere.
Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Kontakt os her eller på +45 43 45 06 60.
Book en demo



Udfyld formularen og så kontakter vi dig angående en demo af Customer Insights.
Du er også velkommen til at kontakte salgsdirektør Matthijn Hoogenboom på +45 2845 2008.
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381