Project Operations – Komplet projektstyring til store og små virksomheder
Hvad er Dynamics 365 Project Operations?
Dynamics 365 Project Operations er en af produkterne under Dynamics 365 paraplyen.
Project Operations hjælper jer med projektstyring, uanset om jeres virksomhed arbejder med små eller store projekter. Project Operations samler forskellige funktioner fra Project Service Automation, Microsoft Projects (herunder Microsoft Project for the web) og Dynamics 365 Finance i et ny produkt.
Hvad kan I bruge Project Operations til?
Project Operations giver jer mulighed for at forbinde alle de afdelinger, der skal til for at levere succesfulde og rentable projekter i et samlet system. Det gælder bl.a. projektsalg, planlægning, fordeling af ressourcer, levering af projektet, tidsforbrug og fakturering.



Project Operations giver jer mulighed for at forbinde alle de afdelinger, der skal til for at levere succesfulde og rentable projekter i et samlet system.
Dynamics 365 Project Operations hjælper jer bl.a. med:
Styring af projekter fra A til Z
Det gælder bl.a. projektsalg, planlægning, fordeling af ressourcer, levering af projektet, tidsforbrug og fakturering.
Tids- og udgiftsrapporter
I kan indsende, godkende, behandle og afstemme tids- og udgiftsrapporter, uanset hvor I befinder jer, hvilket gør refusion og klientfakturering meget hurtigere.
Vinde flere kontrakter
Optimere udnyttelse og fordeling af ressourcer
I kan booke de rette medarbejdere med de rette kvalifikationer til projektet.
Sørge for at projektet overholder budget
Accelerere projekt færdiggørelse
Maximere projektrentabiliteten
Rettidig klientfakturering
Project Operations – sådan virker det
Stor fleksibilitet og uendelige muligheder
I integrerer problemfrit Project Operations med de øvrige Dynamics 365 applikationer som fx Sales, Marketing, og Field Service, som giver jer mulighed for at samle systemerne og skabe forbindelse mellem forskellige teams for at understøtte jeres virksomheds vækst.
Hvis I benytter Power Bi sammen med Project Operations kan I eliminere datasiloer og skabe business intelligence, som er let at dele på tværs af organisationen. Med Teams kan jeres medarbejdere let chatte, dele filer, foretage opkald og afholde online møder.
I har også mulighed for at integrere Customer Voice, som lader jer indhente feedback fra spørgeundersøgelser som fx tilfredshedsundersøgelser.
Læs mere om integrationer til produkter og add-ons.
Hvordan kan MicroPartner hjælpe?
For at få mest værdi ud af Dynamics 365 Project Operations skal løsningen afspejle jeres virksomhed og jeres måde at arbejde på. Måske har I behov for yderligere funktioner og integrationer? Tilpasninger kan både være enkle såvel som forkromede.
Funktioner i Project Operations



Opnå projektsucces og rentabilitet
Med Project Operations får I alle de værktøjer, I skal bruge for at drive jeres projektvirksomhed. I kan give jeres medarbejdere mulighed for at vinde flere kontrakter, optimere udnyttelse af ressourcer, accelerere projekt færdiggørelse og maximere rentabiliteten.
I kan således køre hele jeres servicevirksomhed fra prospekter til betalinger.
Dynamics 365 Project Operations hjælper jer bl.a. med:
Vinde flere handler
og accelerere salgscyklussen med hurtige og nøjagtige tilbud, fleksibel prissætning og gnidningsfri overgang fra estimat til eksekvering.
Optimere udnyttelse af ressourcer
ved at booke de rette medarbejdere med de rette kvalifikationer til projektet.
Gøre tids- og udgiftsrapporter enkle
I kan indsende, godkende, behandle og afstemme tids- og udgiftsrapporter, uanset hvor I befinder jer, hvilket gør refusion og klientfakturering meget hurtigere.
Optimere projektøkonomien
med omkostningsberegning, budgettering, fakturering, indtægtsføring og overholdelsesfunktioner.
På den måde får I overblik over vigtige nøgletal som fx bruttomargin og projektets rentabilitet.
Forretningsindsigt via AI (kunstig intelligens)
Dermed kan I øge muligheden for at træffe beslutninger hurtigt.
Overhold budget og tidsfrist



Levér rentable projekter til tiden og med overholdelse af budgettet – hver gang
Med Project Operations får I et system, som giver jeres medarbejdere mulighed for bedre at samarbejde og bruge indsigter til at maksimere rentabiliteten. En højere projektfortjenstmargen kræver præcis projekt prissætning, scoping, brug af ressourcer og levering. I kan fx indtaste prislister og/eller krav og virksomhedspolitikker, som medarbejderne skal bruge og overholde, når de estimerer projekter.
Project Operations giver jeres medarbejdere mulighed for at spore projektomkostninger, ressourceudnyttelse, rettidig fakturering og indtægtsføring. På den måde kan medarbejderne sikre, at budgettet overholdes i forhold til tilbud og skulle en overskridelse finde sted, kan kunden kontaktes før fakturaen sendes. Hvis kunden ikke skal faktureres for overskridelsen, kan det noteres i direkte i systemet.
Priser
Project Operations | Prisen for brugerens første Dynamics 365-app | Prisen for brugerens efterfølgende kvalificerende Dynamics 365-app |
---|---|---|
Project Operations | 755,20 kr. Pr. bruger/måned | 188,80 kr. Pr. bruger/måned |
Customer Voice | 629,30 kr. 2.000 undersøgelsessvar pr. lejer/måned. | 629,30 kr. 2.000 undersøgelsessvar pr. lejer/måned. |
PRISERNE ER EKS. MOMS.
MicroPartner tager forbehold for evt. prisændringer fra Microsoft.
Priserne er vejledende. Fx kan det at kombinere forskellige licenser betyde, at prisen pr. licens pr. måned bliver billigere.
Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Kontakt os her eller på 70 88 57 27.
Book en demo
Udfyld formularen og så kontakter vi dig angående en demo af Project Operations
Du er også velkommen til at kontakte salgsdirektør Matthijn Hoogenboom på +45 2845 2008.



Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381