Dynamics 365 Marketing – en komplet marketing automation platform
Hvad er Dynamics 365 Marketing?
Microsoft Dynamics 365 Marketing er en af applikationerne under Dynamics 365 paraplyen.
Dynamics 365 Marketing er et CRM-system, som hjælper jer med at styre og effektivisere processer inden for Marketing.
Hvad kan I bruge Dynamics 365 Marketing til?
Dynamics 365 Marketing er en komplet marketing automation platform, som lader jer styrke din kommunikation og skabe kunderejser, som kan pleje leads, så de er klar til salg.
Læs mere om funktionerne i Dynamics 365 Marketing.
Dynamics 365 Marketing er en komplet marketing automation platform, som lader jer styrke jeres kommunikation og skabe kunderejser, som kan pleje leads, så de er klar til salg.
Dynamics 365 Marketing giver jer mulighed for bl.a.:
Skabe kunderejser
I kan skabe kunderejser på tværs af kanaler, som hjælper med at levere det rette budskab på det rette tidspunkt i den rette kanal.
Dynamics 365 Marketing – sådan virker det
En platform der kan udvides
I kan begynde med Marketing og bygge ud i takt med, at behovet opstår, og organisationen kan følge med.
I kan uden problemer integrere Marketing med de øvrige applikationer fx Sales og Kundeservice, som giver jer mulighed for at samle systemerne og skabe forbindelse mellem forskellige teams for at understøtte jeres virksomheds vækst.
I har også mulighed for at benytte jer af forskellige add-ons som fx Teams, Office 365, Customer Voice, Customer Insights samt Sales Insights.
Hvordan kan MicroPartner hjælpe?
For at få mest værdi ud af Dynamics 365 Marketing skal løsningen afspejle jeres virksomhed og jeres måde at arbejde på. Måske har I behov for yderligere funktioner og integrationer? Tilpasninger kan både være enkle såvel som forkromede.
Kundehistorie: Norican



Norican Group er i gang med en digital transformation af hele forretningen. Transformation skal styrke salgsmedarbejderne i deres daglige arbejde og optimere processerne for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse. De anvender Microsoft Dynamics 365 Sales og Dynamics 365 Marketing som en del af transformationen.
Marketing automation platform
Funktioner i Dynamics 365 Marketing



Brug kunderejser til at skabe en stærkere pipeline
Med Dynamics 365 Marketing kan I gøre købsoplevelser mere personlige ved hjælp af kunderejser. I kan bruge informationer om købsadfærd og præferencer til at levere det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt i den rigtige kanal. I kan oprette beskeder, der udløses af bestemt adfærd som fx køb, returnering og betalinger.
Tiltræk de rette kundeemner
I kan tiltrække de rette kundeemner ved at køre målrettede marketingkampagner på tværs af kanaler.
I kan bruge:
- Website, herunder landing pages og web forms
- Events
- Telemarketing
- SMS integration
- LinkedIn integration
Skab hurtigt nyt marketing indhold
I kan hurtigt skabe nyt indhold til kampagner med marketing automation værktøjer som fx redigerbare templates, content blokke og design værktøjer. I har mulighed for at dele indholdet med andre i organisationen, og genbruge indholdet til nye kampagner.
Automatiser godkendelsesprocessen
I kan bruge Power Automate til at strømline godkendelsesprocessen af indholdet.
Event management



Planlæg fysiske og digitale events
Med Dynamics 365 Marketing får I adgang til enkel event management. I kan planlægge fysiske og digitale events og seminarer via en eventportal. Her kan I administrere tilmeldinger, sessioner, key note speakers og lokalelogistik. I kan bruge QR-koder og ventelister samt integration til ON24 eller andre webinartjenester til digitale events.
I kan også bruge Microsoft Teams til at afholde møder og webinarer for personer både i og uden for jeres organisation. Læs mere om online arrangementer her.
On24
On24 er den første webinar udbyder, som understøttes af Dynamics 365 Marketing, og lader jer arbejder med følgende:
- Webinarer: Afhold online events for op til 40 deltagere.
- Lead management: Gør jeres webinardeltagere til salgsklare leads gennem Dynamics 365 Marketing.
- Analyse: Få fuldt overblik over tal og statistik med ON24 engagement analytics.
Microsoft Teams
Med Teams kan I holde møder live for personer både i og uden for jeres organisation. I har mulighed for at invitere op til 10.000 deltagere.
Læs mere om Teams og Live Begivenheder.
Med live beginvenheder i Teams har I bl.a. mulighed for:
- At optage jeres event og dele det med deltagerne på et senere tidspunkt.
- At chatte med deltagerne før, under og efter mødet.
Online events
Live Begivenheder i Teams
Kør salg og marketing parallelt



Styrk samarbejdet mellem salg og marketing
Med Dynamics 365 marketing kan I køre salg og marketing parallelt og styrke samarbejdet. I kan skabe en enkelt delt visning over de varmeste kundeemner med data fra Dynamics 365 Sales over kontakter, leads og salgsmuligheder.
Målret indsatsen til de varmeste leads
I kan identificere, fokusere og lukke aftaler med de bedste firmaer via tilpasset, firmabaseret indhold og aktiviteter, der plejer kundekontakten.
Tilpas købsrejser
I kan få jeres kunde pipeline til at vokse med relevant indhold og tilpassede købsrejser.
Overvåg og prioriter leads
I kan overvåge og prioritere leads på tværs af jeres touchpoints via lead scoring.
Salgsklare leads
I kan øge produktiviteten og forbedre koordinering mellem salg og marketing med workflows, der automatisk leverer slagsklare leads til salg. Marketing kan hurtigt skrive og sende emails til udvalgte modtagere ved hjælp af ”send nu funktionen”.
Gør samarbejdet mere enkelt
I kan gøre samarbejdet mere enkelt via Microsoft 365 værktøjer, delte kalendere og synliggøre jeres teams arbejde med kampagner og leads.
Marketing automation platform
Træf kvalificerede beslutninger med Dynamics 365 Marketing



Målret jeres indsats
I kan bruge enkle ord og vendinger til at definere eller se modtagerne i det segment, I vil målrette jeres indsats imod.
Prioriter leads
I kan priortere leads ved hjælp af lead scoring. I kan bruge Dynamics 365 Customer Insight til løbende at få opdateret information om målgrupper og lead scoring baseret på information fra forskellige datakilder.
Overblik med dashboards
I kan øge effektiviteten af marketing via indsigt fra dashboards og analyse værktøjer, som giver jer mulighed for at justere jeres kampagner fremover.
Test indholdet
Med Dynamics 365 Marketing kan I teste og vælge det rette indhold via A/B split test. I kan sende budskaber på det rigtige tidspunkt for at forbedre klikrater ved hjælpe af automatiseret “scheduling” og spam score værktøjer.
Forstå jeres kunder
I kan blive bedre til at forstå jeres kunders behov ved at overvåge jeres kunderejser og indsamle informationer ved hjælp af spørgeundersøgelser fra Dynamics 365 Customer Voice.
Sådan fungerer Customer Voice
Skab vækst med en fleksibel marketingplatform



Tilpas marketing til jeres behov
I kan tilpasse marketing til jeres behov ved hjælp af visuelle redigeringsværktøjer til at bygge og udrulle processer til web eller mobil apps.
Integrer data
I kan let integrere data fra Dynamics 365 og tredjepart applikationer og systemer. I kan automatisere processer via indbyggede workflows eller skabe jeres egne workflows med Power Automate.
Overhold lovgivning
Med Dynamics 365 Marketing kan I markedsføre jer globalt og stadig overholde privatlivspolitikker og lovgivninger, herunder GDPR. I kan drive jeres marketingaktiviteter baseret på jeres målgruppes samtykke.
Tilføj kanaler
I kan tilføje kanaler til jeres kunderejse gennem API’er og tredjepart add-ons for at nå bredere ud.
Sådan arbejder I med Dynamics 365 Marketing
Tilføj kunstig intelligens
Artificial Intelligence



Med kunstig intelligens kan I give jeres medarbejdere mulighed for at tage bedre og mere effektive beslutninger ved at konvertere data til indsigt:
CUSTOMER INSIGHTS
Med Dynamics 365 Customer Insights får I en 360 graders visning af kunder. I kan få indsigt, der gør det muligt at skabe tilpassede kundeoplevelser.
SALES INSIGHTS
Med Sales Insights, der er et add-on til Dynamics 365 Sales, kan I øge jeres salg og få en bedre beslutningsproces med data baseret på kunstig intelligens.
Vil du vide mere?
+ 45 43 45 06 60
Priser
Marketing | Pris for organisationer uden en anden Dynamics 365-app | Pris for organisationer med en kvalificerende Dynamics 365-app |
---|---|---|
Marketing | Fra 9.440,10 kr. pr. lejer/måned | Fra 4.720,10 kr. pr. lejer/måned |
Customer Insights | Fra 9.440,10 kr. pr. lejer/måned | Fra 6.293,40 kr. Pr. lejer/måned |
Customer Voice | 629,30 kr. 2.000 undersøgelsessvar pr. lejer/måned. | 629,30 kr. 2.000 undersøgelsessvar pr. lejer/måned. |
PRISERNE ER EKS. MOMS.
MicroPartner tager forbehold for evt. prisændringer fra Microsoft.
Priserne er vejledende. Fx kan det at kombinere forskellige licenser betyde, at prisen pr. licens pr. måned bliver billigere.
Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Kontakt os her eller på +45 43 45 06 60.
Udfyld formularen og så kontakter vi dig angående en demo af Marketing
Du er også velkommen til at kontakte salgsdirektør Matthijn Hoogenboom på +45 2845 2008.



Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381