Add-ons og integrationer
Dynamics CRM kan integreres med fx produkter som Office 365 og forskellige add-ons. Se de forskellige add-ons til Dynamics her.
Vi hjælper gerne med at afdække jeres behov og give jer en forståelse for, hvad I kan opnå med integrationer og/eller add-ons.



Add-ons til Dynamics 365
Følgende add-ons kan integreres i Dynamics 365:
Bisnode
Bisnode er Europas største leverandør af Smart Data og dataanalyse.
Bisnode transformerer og strukturerer data, så du kan træffe de rigtige beslutninger. Det gælder både kreditvurdering, segmentering og automatisering.
ClickDimensions
Med ClickDimensions lærer du dine potentielle kunder bedre at kende. Med ClickDimensions kan du se, hvornår de besøger dit site og hvad der interesserer dem. Du kan se hvilke e-mails og specifikt indhold i e-mails, de responderer bedst på. Du kan engagere dem og opsamle yderligere informationer om dem via web forms og surveys.
Customer Voice
Med Customer Voice kan du indsamle og registrere de målepunkter, der betyder noget for din virksomhed baseret på undersøgelsesdata.
MailChimp
MailChimp er en marketing automation platform. Mailchimp samler alle dine marketingbehov i en tjeneste. Du kan samle data om dine følgere og marketingkanaler, så du bedre kan profilere din virksomhed via e-mail, sociale medier, landing pages og meget mere – alt sammen via en platform.
Resco Mobile CRM
Med Resco Mobile CRM kan du tage dit arbejde med dig på farten.
Du behøver ikke at være koblet op på internettet – du kan arbejde offline.
Flexfone
Flexfone tilbyder erhvervstelefoni på tværs af en række platforme, herunder bordtelefon, telefoni online og via en mobil app. Flexfone har desuden, som de første i Danmark, fået godkendt en integration i Microsoft Teams, så du får adgang til mange af Myfones funktioner direkte i Teams.
Teams
Teams kombinerer alting i et samlet arbejdsområde, hvor I kan arbejde sikkert sammen. I kan bl.a. chatte, afholde online møder med og uden kamera, dele skærm, gemme og dele filer samt arbejde med virksomhedsapps, uanset hvor i verden I befinder jer.
Office 365
Microsoft Office 365 er en serie cloud-baserede tjenester, der blandt andet omfatter de Office-programmer, du allerede kender og bruger fx: Word, PowerPoint, Excel, OneNote. Med Microsoft Office 365 kan du arbejde lige så effektivt og smidigt, når du er på farten, som når du er på kontoret.
Power Platform
Microsoft Power Platform er en integreret applikationsplatform, der forbinder Power BI, Power Apps (herunder portals), Power Automate og Virtuelle Power Agenter.
Book en DEMO her
Add-ons til Dynamics 365 Business Central
Følgende add-ons kan integreres i Dynamics 365 Business Central:
Lessor Human Resources
Med Lessor Human Resources kan du registrere de medarbejderoplysninger, som din virksomhed har brug for.
Lessor Time & Attendance
Med Lessors tidsregistreringsmodul Lessor Time & Attendance til Business Central bliver din virksomheds registreringsarbejde både smidigere og nemmere.
Lessor Payroll
Med Lessor Payroll udnytter du de data, du allerede har om dine medarbejdere, og som er vigtige i forhold til lønarbejdet.
Continia Document Capture
Med Continia Document Capture kan du strømligne og automatisere alle trin i den daglige håndtering af dokumenter.
Continia Collection Management
Med Continia Collection Management kan du styre dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central, og spare besværet med at logge ind i din bank.
Continia Payment Mangement
Med Continia Payment Management kan du sende betalinger direkte fra Business Central til din banks online-system.
Continia Statement Intelligence
Continia Statement Intelligence strømliner hele betalingsprocessen gennem import af kontoudskrifter, automatisk vedhæftelse af bilag, afregning af kombinerede betalinger og automatisk oprettelse af indbetalingsbilag.
Continia e-document Import
Continia e-Documents Import automatiserer kommunikationen med dine kunder over hele verden. Du kan få digitale dokumenter som fakturaer, kreditnotaer og rykkere direkte i Business Central.
Book en DEMO her
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381