Godkend udgifter og dokumenter uden direkte adgang til Business Central
Continia Web Approval Portal
Web Approval Portal er et fuldt integreret add-on til Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Web Approval Portal fungerer til Business Central on-premise.
Godkende fra PC, tablet eller smartphone
Continia Web Approval Portal er en webservice, der er integreret i Business Central. Via Web Approval Portal kan alle relevante medarbejdere godkende udgifter og dokumenter, selv om de ikke har direkte adgang til Business Central. Medarbejderne skal blot have adgang til en webbrowser.
Medarbejderne kan tilgå portalen, uanset hvor de befinder sig. Medarbejderne har adgang til alle udgifter og dokumenter, der afventer godkendelse gennem Web Approval Portal via PC, tablet eller smartphone.



Alle dokumenttyper kan tilføjes
Du kan tilføje vedhæftninger som billeder, Excel ark eller e-mails når som helst under godkendelsesproceduren. Alle vedhæftninger via Web Approval Portal er til rådighed for andre Business Central brugere. Det er let at finde vedhæftningerne – også selv om fakturaen eller udgiften allerede er bogført i Business Central.
Ingen installation nødvendig
Contina Web Approval Portal kan anvendes uden yderligere installation, forudsat at portalen kører på Continia Online Service, der hostes af Microsoft Azure.
Godkendelser på Web Approval Portal sker altid i realtid. Du vil derfor altid have et opdateret overblik over de udgifter og dokumenter, der afventer godkendelse.
To løsninger i samme webportal
Med portalløsningen får du adgang til godkendelse af leverandørfakturaer, salgsordrer, udgifter og kilometeropgørelser via et enkelt system. Continia Web Approval Portal kræver kun en enkelt licens til Business Central for også at kunne behandle dokumenter fra Continia Document Capture og Continia Expense Management.
Dermed får du adgang til dokumenter, der afventer godkendelse i både Continia Document Capture og Continia Expense Management, når du logger ind i Web Approval Portal.
Det eneste du skal være opmærksom på er, at når en medarbejder logger ind på Web Approval Portal for at foretage godkendelser, vil medarbejderen optage en Business Central licens.
Vil du vide mere om licenser? Kontakt os her.
Priser
Der er flere aspekter, der spiller ind i forhold til prisen på løsningen. Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Book en gratis demo
Add-on til Business Central
Indhent tilbud her
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381