Continia Expense Management 365 til Business Central
Opret udgifter direkte fra din smartphone
Continia Expense Management 365 til Business Central er et fuldt integreret add-on til Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Expense Management fungerer til Business Central online.
Med løsningen behøver dine forretningsrejsende ikke længere at møde ind på kontoret for at aflevere fysiske kvitteringer. Expense Management indsamler dagligt aktiviteter og udgifter fra de rejsende og giver dermed et klart overblik over din virksomheds udgifter i realtid.
Expense Management er den mest omfattende løsning til administration af din virksomheds udgifter



Vedhæft billeder af kvitteringer
Du kan bruge Expense Management til at registrere udgifter og vedhæfte billeder af kvitteringer. På den måde kan dine rejsende ordne udgiftsrapporteringen med nogle få trin, mens de er på farten. De skal blot tage et billede, udfylde de nødvendige felter, og sende direkte til bogholderiet.
Kreditkortforbrug importeres direkte i Business Central og knyttes automatisk til de registrerede kvitteringer.
Godkend udgifter på farten
Med Expense Management kan du let godkende udgifter på farten. Du kan godkende udgifter enten direkte i Business Central eller online via en webbrowser. På den måde får alle relevante medarbejdere i organisationen adgang til godkendelsesworkflowet, når de har brug for det.
Som godkender kan du se den originale kvittering på skærmen og enten godkende, afvise, sætte på hold eller videresende til en anden person til gennemgang eller godkendelse. Det er let at tilføje kommentarer eller vedhæfte filer.
Tilgængelige dokumenter
Continia Expense Management 365 kan arkivere alle originale dokumenter. Du kan hente de oprindelige dokumenter via standardfunktionen til navigation i Business Central.
Fordele ved Continia Expense Management 365:
Effektiv registrering og behandling af dine virksomhedsudgifter.
Fås som app til iPhone og Android.
Integration af firmakreditkort.
Registrering af kilometerpenge.
Mulighed for integration til dit lønsystem.
Priser
Der er flere aspekter, der spiller ind i forhold til prisen på løsningen. Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Book en gratis demo
Øvrige add-ons
Indhent tilbud her
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381