Continia MobilePay Invoice til Business Central
Continia MobilePay Invoice
MobilePay Invoice til Business Central er et fuldt integreret add-on til Microsoft Dynamics 365 Business Central.
MobilePay Invoice fungerer til Business Central online.
MobilePay Invoice gør det lettere for dine kunder at betale deres fakturaer og reducerer den tid, du bruger på faktura opfølgning.



Enkel betalingsproces med Mobilepay
Med Continia MobilePay Invoice kan du fakturere dine kunder via deres MobilePay direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Håndtering af fakturaer kan være en tidskrævende proces for både dig og dine kunder. Det er tidskrævende at skulle bekræfte oplysninger, ligesom vanskelige betalingsprocesser for dine kunder kan resultere i, at betalinger først kommer efter forfaldsdatoen eller har forkerte oplysninger. Hvilket betyder yderligere arbejde for dig.
Hurtig betaling
Når din faktura er bogført, vil fakturaen blive sendt direkte til kunden og vil fremgå i kundens MobilePay app. Kunden kan herefter betale fakturaen med et enkelt “swipe” fra sin mobiltelefon. Denne betalingsproces med Continia MobilePay Invoice gør det muligt for dig at opkræve betalinger fra dine kunder. Løsningen sikrer også, at kunderne hurtigt og enkelt kan betale deres regninger – så du får dine betalinger rettidigt.
Følg betalingerne trin for trin
Du kan følge med i dine kunders betalinger trin for trin, så du kan reagere, hvis en betaling afvises eller forfaldsdatoen overskrides. Du kan reducere den tid, du bruger på administration i takt med, at flere af dine kunder betaler til tiden og du ikke skal foretage manuelle indtastninger – hvilket giver dig korrekte poster.
Prisen pr. transaktion er en af de laveste på markedet, og dine kunder kan betale med det samme fra telefonen.
MobilePay Invoice er pt. kun tilgængelig i Danmark.
Funktioner og fordele ved Continia MobilePay Invoice:
Løsningen er enkel at bruge for både dig og dine kunder.
Løsningen lader dine kunder betale fakturaer via telefonen.
Løsningen har en lav pris per transaktion.
Alle data i Microsoft Dynamics 365 Business Central bliver automatisk opdaterede.
Priser
Der er flere aspekter, der spiller ind i forhold til prisen på løsningen. Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Book en gratis DEMO her
Øvrige add-ons
Indhent tilbud her
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381