Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central
Kundeopkrævningsløsning til Business Central
Continia Collection Management 365 er en kundeopkrævningsløsning til Business Central og er et fuldt integreret add-on til Business Central on-premise og cloud.
Med Collection Management kan du styre dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central, og spare besværet med at logge ind i din bank.



En total kundeopkrævningsløsning
Continia Collection Management 365 administrerer kundeopkrævninger og kreditnotaer direkte fra Business Central.
Med Collection Management får du overblik over alle betalte og ubetalte opkrævninger.
Du kan sende dine opkrævninger til din bank digitalt. Banken administrerer opkrævningen og adviseringen via direkte kommunikation med Collection Management og opdaterer herefter opkrævnings- og betalingsstatus.
Aftalestyring med Continia Collection Management 365
Med Collection Management får du aftalestyring med understøttelse af anmodning om ændringer til betalingsaftaler.
Collection Management håndterer informationer om ændringer eller ophør af aftaler. Udveksling af aftaleoplysninger behandles i en skabelon, som kan redigeres, inden den sendes til banken.
Registrering af foretrukket opkrævningsystem og -metode
Når der oprettes en ordre, faktura eller kreditnota i Business Central, sørger Continia Collection Management 365 for, at hver enkelt kundes fortrukne opkrævningssystem bliver registreret og automatisk tilføjet. Opkrævningsmetoden kan ændres manuelt på det specifikke salgsdokument, fx i forbindelse med kontantsalg.
Hvis du ofte handler med udlandet, bruger du meget tid og mange ressourcer på at administrere opkrævninger på tværs af landegrænserne. De mange opkrævningsløsninger og valutaer kan gøre det til en belastning at administrere opkrævninger internationalt. Collection Management forenkler opkrævningsstyringen, fordi alle dine opkrævninger administreres af en enkelt udbyder.
I Europa bruger denne løsning SEPA Direct Debit-opkrævninger i Euro samt opkrævninger via kreditkort og refusioner af betalinger over landegrænserne.
Priser
Der er flere aspekter, der spiller ind i forhold til prisen på løsningen. Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Vil du vide mere?
+45 43 45 06 60
Indhent tilbud her
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381