Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central
Continia Collection Management kundeopkrævningsløsning til Business Central
Continia Collection Management er en kundeopkrævningsløsning til Business Central og er et fuldt integreret add-on til Business Central on-premise.
Med Continia Collection Management kan du styre dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central, og spare besværet med at logge ind i din bank.



En total kundeopkrævningsløsning
Continia Collection Management administrerer kundeopkrævninger og kreditnotaer direkte fra Business Central.
Med Continia Collection Management får du overblik over alle betalte og ubetalte opkrævninger.
Du kan sende dine opkrævninger til din bank digitalt. Banken administrerer opkrævningen og adviseringen via direkte kommunikation med Continia Collection Management og opdaterer herefter opkrævnings- og betalingsstatus.
Aftalestyring
Med Continia Collection Management får du aftalestyring med understøttelse af anmodning om ændringer til betalingsaftaler.
Continia Collection Management håndterer informationer om ændringer eller ophør af aftaler. Udveksling af aftaleoplysninger behandles i en skabelon, som kan redigeres, inden den sendes til banken.
Registrering af foretrukket opkrævningsystem og -metode
Når der oprettes en ordre, faktura eller kreditnota i Business Central, sørger Continia Collection Management for, at hver enkelt kundes fortrukne opkrævningssystem bliver registreret og automatisk tilføjet. Opkrævningsmetoden kan ændres manuelt på det specifikke salgsdokument, fx i forbindelse med kontantsalg.
Hvis du ofte handler med udlandet, bruger du meget tid og mange ressourcer på at administrere opkrævninger på tværs af landegrænserne. De mange opkrævningsløsninger og valutaer kan gøre det til en belastning at administrere opkrævninger internationalt. Continia Collection Management forenkler opkrævningsstyringen, fordi alle dine opkrævninger administreres af en enkelt udbyder.
I Europa bruger denne løsning SEPA Direct Debit-opkrævninger i Euro samt opkrævninger via kreditkort og refusioner af betalinger over landegrænserne.
Vil du vide mere?
+45 43 45 06 60
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381