Flexfone – fremtidens erhvervstelefoni
Flexfone – fremtidens erhvervstelefoni på tværs af platforme
MicroPartner er autoriseret forhandler.
Flexfone er en dansk virksomhed som tilbyder fremtidens erhvervstelefoni. Flexfone vil gerne gøre erhvervstelefoni enklere, mere brugervenligt og mere omkostningseffektivt, så medarbejderne kan yde optimalt i en travl hverdag.
Flexfone tilbyder erhvervstelefoni på tværs af en række platforme, herunder mobiltelefoni, telefoni online, bordtelefon og via en mobil app.
Flexfone har desuden, som de første i Danmark, fået godkendt en integration i Microsoft Teams, så du får adgang til mange af Myfones funktioner direkte i Teams.
Læs mere om Flexfone på deres website.
Flexfone kan med fordel bruges sammen med Dynamics 365.
Flexfone – sådan fungerer det:
MicroPartner er autoriseret Flexfone forhandler






Dynamics 365
Myfone
Myfone – komplet telefoni via browser og mobil
Med Myfone fra Flexfone får du et komplet telefonsystem via browser og mobil (Myfone app).
Via Myfone.dk, som er din personlige telefoniplatform, har du adgang til alle funktioner, kunder, kollegaer og samarbejdspartnere.



Myfone – sådan fungerer det:
Komplet overblik over telefoni
Med Myfone fra Flexfone får du og dine medarbejdere fuld kontrol over jeres telefoni. Du kan se om dine kollegaer taler i telefon, er i møde, har fri, er tilmeldt en kø – alt sammen fra enten din browser eller din mobil.
Det er let at tilslutte din mobil eller bordtelefon til telefonkøer. Myfone kan omstille alle dine telefonnumre til et nummer. På den måde slipper du både for at have ekstra telefoner og simkort.
Profiler
Hvis du sidder i møde, kan du lade dine opkald gå direkte til telefonsvareren. Med Myfones profiler kan du nemlig selv styre dine profiler, så du får fuld kontrol over dine indgående og udgående opkald. Det betyder, at du selv kan tilrettelægge dine dage og arbejdstider, så dine opkald viderestilles eller går på telefonsvaren, hvis du sidder i møde eller har fri.
Opkaldshistorik
Du får det komplette overblik over din opkaldshistorik, så du nemt kan se, hvem du har talt med hvornår og i hvor lang tid.
Telefonsvarer
Med Myfone fra Flexfone får du en visuel telefonsvarer, som samler alle dine beskeder et sted. Du kan let aflytte og slette dine beskeder – og du kan endda få dem tilsendt til din mail. Du kan selvfølgelig også se, hvem der har lagt beskeden, så du hurtigt kan ringe tilbage.
Bordtelefon
Du har mulighed for at få din egen bordtelefon, så du effektivt kan håndtere dine opkald med bare ét klik.
Indbygget softphone
Med Myfone fra Flexfone kan du via softphone ringe op og modtage opkald via din browser på din computer. Alt hvad du har behov for, er headset, mikrofon og internetforbindelse.
Du får også adgang til følgende informationer:
Hvor ringer nummeret fra?
Med Myfone kan du se, hvilken adresse nummeret er registreret på.
Virksomhed eller privatperson?
Med Myfone kan du se, om det er en virksomhed eller en privatperson, der ringer.






Omstilling
Med Myfone fra Flexfone får du, under igangværende opkald, flere funktioner stillet til rådighed, herunder:
Opkaldsfunktioner
Du kan let tilføje yderlige personer til samtalen, omstille direkte til en anden person eller lave en overvåget omstilling.
Kontaktsøgning
For at omstille kan du søge på enten navn eller telefonnummer på den person, som du vil omstille til.
Let omstilling
Når du har fundet den person, som du vil omstille opkaldet til, skal du blot trykke på omstillingsikonet.
Indhent tilbud her
Kaldflow
Opsæt dit eget kaldflow
Med Flexfone kan du selv bestemme, hvordan dit kaldflow skal opsættes. Når en kunde ringer til dit hovednummer, kan du lade opkaldet gå gennem forskellige trin afhængigt af hvilket tidspunkt, kunden ringer på, hvem kunden ønsker at tale med og meget mere.
Kaldflow – sådan fungerer det:
Eksempel på kaldflow:



Dynamics 365
Viderestilling med Flexfone
Viderestilling
Med Myfone fra Flexfone kan du let opsætte viderestilling via Myfone.dk. Fx kan du via profiler sørge for at alle dine indgående opkald viderestilles til en kollega, når du er i møde, ikke vil forstyrres eller holder fri.
Du har også mulighed for at viderestille dine opkald via følgende funktioner:
Kø
På Myfone.dk kan du sørge for at dine opkald bliver viderestillet til en kø fx salg, kundeservice, marketing eller økonomi.
Landekode
Opkald fra andre lande end Danmark kan viderestilles via landekode til en bestemt kø eller en bestemt åbningstid. Det kan fx være nyttigt, hvis din virksomhed har flere udenlandske kontorer.
Speak
Du kan viderestille opkald til speak, som fortæller hvem kunden har ringet til.
Speak
Du kan viderestille opkald til speak, som fortæller hvem kunden har ringet til.
Tastemenu
Du kan sørge for at kunder, der ringer, har mulighed for selv at taste sig frem til en afdeling eller kø.
Variabelt kaldflow
Med variabelt kaldflow kan du bestemme, hvordan en opringning skal viderestilles – ved hjælp af tryk på en knap. Det kan fx være brugbart, hvis I en dag åbner tidligere end jeres normale åbningstider.
Åbningstid
Du kan viderestille dine opkald til åbningstid, så kunder der ringer, får besked om, at de har ringet uden for åbningstid og kan ringe tilbage inden for jeres åbningstid igen.
Eksternt nummer
Du kan viderestille til et eksternt nummer fx en samarbejdspartner.



Myfone app
Myfone på farten
Med Myfone app kan du tage Myfone med på farten.
Myfone app’en fås både til iOS og Andriod.



Myfone app – sådan fungerer den:
Myfone på farten
Myfone app’en giver dig adgang til et væld af muligheder på farten:
Exchange
Myfone app understøtter Exchange, så du har mulighed for at tilgå dine kollegaers Outlook-kalendere på farten.
Profilhåndtering
Via appen kan du let skifte din Myfone profil manuelt, eller du kan lade automatisk profilskifte håndtere din daglige kommunikation. Automatisk profilskifte kan ændre din profilstatus efter din Outlook-kalender. På den måde sikrer du, at du ikke bliver forstyrret, når du sidder i møde, og at du modtager dine opkald på farten og ikke på din bordtelefon.









Kø
Du har adgang til køer direkte på telefonen, så du let kan koble dig på og af forskellige køer. Via den visuelle oversigt, kan du hurtigt se hvilke af dine kollegaer, der arbejder med hvilken kø.
Telefonsvarer
Du kan både aflytte, spole, slette og få beskeder tilsendt via e-mail og sms via appen.
Omstille opkald
Du kan let omstille opkald og du vælger selv, om omstillingen skal foretages direkte eller overvåget. Den overvågede omstilling giver dig mulighed for at sikre, at din kollega er forberedt på opkaldet, før det omstilles.
Status på kollegaer
Myfone app har en intelligent kontaktbog, som kombinerer dine eksisterende kontakter med dine kolleger, så du har alle dine kontakter samlet ét sted. På den måde kan du hurtigt få fat på den person, du har brug for. Du har mulighed for at se hvor dine kollegaer befinder sig, og om de er ledige til at modtage opkald.
Vil du vide mere?
+45 43 45 06 60
Bordtelefon
Bordtelefon integreret i jeres telefoni
Mange virksomheder bruger stadig bordtelefoner og med Flexfone bliver bordtelefonen en integreret del af jeres telefoni, så I kan modtage opkald på både softphone, mobil og bordtelefon.
Med bordtelefonen har du adgang til en række smarte funktioner, som letter din hverdag. Du kan indstille dine genvejstaster på Myfone.dk, så du hurtigt kan:
- Foretage direkte eller overvåget omstilling
- Administrere din opkaldshistorik
- Ændre din tilgængelighed i profiler



Microsoft Teams og Myfone
Myfone – også i Microsoft Teams
Som de første i Danmark har Flexfone fået godkendt en erhvervstelefoni-app i Microsoft Teams. Med Flexfones integration får du ikke blot en softphone i Teams, du får også adgang til mange af Myfones funktioner direkte i Teams.
Du kan fx styre dine ringeprofiler, tilmelde dig køer og se alle dine kollegaers opkaldsstatus ved hjælp af Myfone Teams app’en.
Teams og Myfone – sådan fungerer det:
Ring og modtag opkald i Teams
Flexfones telefoni er integreret med Microsoft Teams. Det betyder, at du kan lade alle dine opkald foregå her. Med Teams egen softphone, kan du let ringe og modtage dine opkald fra både kolleger og eksterne kontakter.
Samtidig sørger Myfone Teams app’en for, at du har alle Myfones øvrige telefonifunktioner lige ved hånden. Alt sammen direkte i Teams.
Opkaldsfunktioner i Teams
Med din softphone i Teams, kan du både lave en direkte eller overvåget omstilling til fx en kollega i Teams.
Hvis du skal omstille til andre enheder, kan du let gøre det i Myfone Teams app’en.
Tilmeld en telefon kø i Teams
Med Myfone i Teams fra Flexfone får du den fulde kontrol over din telefoni.
Du kan tilmelde dig telefonkøer, skifte dine ringeprofiler og få overblik over dine kolleger.
Med andre ord, får du alle funktioner fra Myfone til rådighed i Teams.
Du bestemmer hvornår Teams skal ringe
Flexfone har intelligente ringeprofiler, som lader dig bestemme, hvilke af dine numre, der skal ringe i Teams og hvornår.
Du kan fx vælge, at det kun er Teams, der ringer. Du kan også vælge, at både din bordtelefon, mobil og Teams ringer på samme tid, når du får et opkald.
Seneste opkald fra alle enheder
Flexfones løsning forbinder alle dine enheder et sted.
Det betyder, at du på Myfone.dk og i Myfone app’en altid kan se, hvilke opkald du har taget i Teams, på mobilen eller bordtelefonen.
Vil du vide mere?
+45 43 45 06 60
Flexfone Wallboard
Wallboard – Live opkaldsstatistik
Med et Flexfone Wallboard kan du optimere håndteringen af indgående kald med relevante data om den daglige telefoni. På den måde kan du allokere de rette ressourcer, når behovet opstår.
Wallboard – sådan fungerer det:
Skræddersy dit Wallboard
Du kan skræddersy Wallboardet, så det passer til dine behov:
Skab overblik med moduler
Du kan opdele Wallboardet i kolonner og rykke rundt på modulerne via drag and drop funktion.
Medarbejderlistemodul
Med Wallboardet kan du via Medarbejderlistemodulet se alle medarbejdere, som er tilmeldt en kø.
Du kan også se, hvem der er ledig eller optaget, samt de antal indgående og udgående opkald en medarbejder har håndteret.
Simpelt kømodul
Med kømodulet kan du se alle de medarbejdere, som er tilmeldt en kø. Kømodulet er især velegnet, hvis din virksomhed har mange køer og ønsker at se dem alle sammen på et Wallboard.
Udvidet køvisningsmodul
Med det udvidet køvisningsmodul kan du få et samlet overblik over den opkaldsstatistik, der har været på en kø.
Wallboard der overholder din virksomheds CVI
Du kan sætte Wallboardet op, så det afspejler din virksomheds visuelle identitet med logo og farver i topbjælken.
Du har også mulighed for at bestemme om Wallboardet skal have dag- eller nat tema:
Wallboard – dagstema:



Wallboard – nat tema:



Hvad koster Flexfone?
Flexfones løsninger kan kombineres på flere forskellige måder. Vi tager afsæt i dine behov og sammensætter derefter en løsning, der passer til dig.
Kontakt os for at få et tilbud.
Ring til os på +45 43 45 06 60 eller skriv til os.
Book en demo
Udfyld formularen og så kontakter vi dig angående en demo af Flexfone
Du er også velkommen til at kontakte salgsdirektør Matthijn Hoogenboom på +45 2845 2008.
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381