Understøttelse af kundeprocesser
Microsoft Dynamics 365 består af en række forskellige applikationer, som både fungerer sammen og hver for sig.
Dynamics 365 kan forene mennesker, data og processer og give dig en bedre indsigt i dine kunders behov. Dermed giver platformen dig adgang til en række helt nye forretningsmuligheder, som kan drive og udvikle hele din virksomhed gennem de rette kundeprocesser.
En platform med muligheder
Du kan vælge at begynde med enkelte applikationer og bygge ud i takt med, at behovet opstår og organisationen kan følge med.
Du integrerer nemt Dynamics 365 til velkendte værktøjer som Office 365 og tredjepartsprodukter så som Bisnode.
Alle applikationer er tæt integreret og arbejder gnidningsfrit sammen baseret på Dynamics’ fælles datamodel.
Intelligente applikationer hver for sig og sammen
Tænk stort og prioriter
Med en platform, der kan understøtte samtlige kundeprocesser, kan det være svært at vide, hvor man skal begynde.
Derfor anbefaler vi ”tænk stort og prioriter”. At have store ambitioner skader ikke, så længe vi sammen kan prioritere forløbet.
For at kunne yde jer den mest optimale rådgivning, skal vi forstå jeres forretning og jeres kunders behov. Dernæst kan vi identificere de største udfordringer og udforme kundeprocesserne.
Herved sikrer vi, at I kommer i gang med projektet, og ved at have kunden som omdrejningspunkt, sikrer vi også, at løsningen understøtter kundeoplevelsen, og at den bliver brugt.
Skræddersyede løsninger
Når man installerer Dynamics 365-løsningen, er det altid en standard out-of-the-box løsning med Microsofts terminologi og processer.
Med andre ord er den ikke tilpasset jeres virksomhed, jeres terminologi eller processer.
Måske arbejder I ikke med termen kunder, men med klienter?
Måske har I flere forskellige salgsprocesser?
Eller måske har I behov for yderligere funktioner og integrationer, som passer netop til jeres behov?
Tilpasninger giver bedre bruger- og kundeoplevelser, fordi de tager udgangspunkt i jeres forretning og kundeoplevelsen. Tilpasninger kan være enkle såvel som forkromede.
Rådgivning der skaber værdi
Som konsulenthus er det vores fornemste opgave at hjælpe jer med at implementere en løsning, der skaber mest værdi for jeres kunder.
Når vi rådgiver jer, trækker vi på vores erfaring med + 150 projekter fra forskellige brancher.
Vi sikrer, at løsningen er arkitektonisk korrekt opbygget, og at den er til at vedligeholde i dens levetid.
Vi råder også over udviklere, der brænder for tekniske udfordringer, og som kan lave tilpasninger og ændringer, der ligger ud over det sædvanlige.
Kunden eller brugeren i fokus?
Forskellen på forretningsprocesser og kundeprocesser er hvorvidt processen har brugeren/ledelsen eller kunden som omdrejningspunktet.
Kundeprocesser eller forretningsprocesser
Figuren illustrerer de to tilgange:
Tilgang 1. har kunden som omdrejningspunkt.
Processer, der udformes med kunden i centrum, resulterer i en forbedret kundeoplevelse. Det handler om at tage kundens udgangspunkt og betragte processen med kundens øjne. Dermed bliver processen til en kundeproces.
Tilgang 2. har brugeren som omdrejningspunkt.
Processer, der udformes som interne effektiviseringsprocesser resulterer ofte i et system, der mest bliver brugt som internt rapporteringssystem.
Vil du vide mere?
+45 43 45 06 60
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.