Add-ons og integrationer
Dynamics CRM kan integreres med fx produkter som Office 365 og forskellige add-ons. Se de forskellige add-ons til Dynamics her.
Vi hjælper gerne med at afdække jeres behov og give jer en forståelse for, hvad I kan opnå med integrationer og/eller add-ons.
Add-ons til Dynamics 365
Følgende add-ons kan integreres i Dynamics 365:
Bisnode
Bisnode er Europas største leverandør af Smart Data og dataanalyse.
Bisnode transformerer og strukturerer data, så du kan træffe de rigtige beslutninger. Det gælder både kreditvurdering, segmentering og automatisering.
Customer Voice
Med Customer Voice kan du indsamle og registrere de målepunkter, der betyder noget for din virksomhed baseret på undersøgelsesdata.
Teams
Teams kombinerer alting i et samlet arbejdsområde, hvor I kan arbejde sikkert sammen. I kan bl.a. chatte, afholde online møder med og uden kamera, dele skærm, gemme og dele filer samt arbejde med virksomhedsapps, uanset hvor i verden I befinder jer.
Office 365
Microsoft Office 365 er en serie cloud-baserede tjenester, der blandt andet omfatter de Office-programmer, du allerede kender og bruger fx: Word, PowerPoint, Excel, OneNote. Med Microsoft Office 365 kan du arbejde lige så effektivt og smidigt, når du er på farten, som når du er på kontoret.
Power Platform
Microsoft Power Platform er en integreret applikationsplatform, der forbinder Power BI, Power Apps (herunder portals), Power Automate og Virtuelle Power Agenter.
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.
Add-ons til Dynamics 365 Business Central
Følgende add-ons kan integreres i Dynamics 365 Business Central:
Lessor Human Resources
Med Lessor Human Resources kan du registrere de medarbejderoplysninger, som din virksomhed har brug for.
Lessor Time & Attendance
Med Lessors tidsregistreringsmodul Lessor Time & Attendance til Business Central bliver din virksomheds registreringsarbejde både smidigere og nemmere.
Lessor Payroll
Med Lessor Payroll udnytter du de data, du allerede har om dine medarbejdere, og som er vigtige i forhold til lønarbejdet.
Continia Document Capture 365
Med Continia Document Capture 365 kan du strømligne og automatisere alle trin i den daglige håndtering af dokumenter.
Continia Collection Management 365
Med Continia Collection Management 365 kan du styre dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central, og spare besværet med at logge ind i din bank.
Continia Payment Management 365
Med Continia Payment Management 365 kan du sende betalinger direkte fra Business Central til din banks online-system.
Continia Statement Intelligence
Continia Statement Intelligence fungerer sammen med Payment Management og strømliner hele betalingsprocessen gennem import af kontoudskrifter, automatisk vedhæftelse af bilag, afregning af kombinerede betalinger og automatisk oprettelse af indbetalingsbilag.
Continia e-document Import
Continia e-Documents Import fungerer sammen med Document Capture og automatiserer kommunikationen med dine kunder over hele verden. Du kan få digitale dokumenter som fakturaer, kreditnotaer og rykkere direkte i Business Central.
Continia MobilePay Subscriptions
Continia MobilePay Subscriptions gør det muligt at opkræve faste opkrævninger og abonnementer via MobilePay – direkte fra Dynamics 365 Business Central.
Book en DEMO her
Continia MobilePay Invoice
Continia MobilePay Invoice gør det lettere for dine kunder at betale deres fakturaer og reducerer den tid, du bruger på faktura opfølgning.
Continia Expense Management 365
Continia Expense Management 365 er den mest omfattende løsning til administration af din virksomheds udgifter.
Continia Web Approval Portal
Continia Web Approval Portal er en webservice, hvor alle relevante medarbejdere kan godkende udgifter og dokumenter, selv om de ikke har direkte adgang til Business Central.
Continia Document Output 365
Continia Document Output 365 gør din kommunikation med kunderne endnu mere strømlinet.