


Efter udmeldingen fra regeringen i går den 12. marts 2020, tager vi vores del af det sociale ansvar og følger regeringens anbefalinger. Derfor har vi fra dags dato iværksat, at alle vores medarbejdere skal arbejde hjemme for at begrænse smitten med Coronavirus (COVID-19).



Af Patrick Hoogenboom, CEO, MicroPartner
Covid-19 – Hvad betyder det for jer?
Alle vores konsulenter vil naturligvis stadig arbejde på jeres projekter og løse jeres opgaver. Planlagte opgaver og akutte supportopgaver vil blive håndteret helt som sædvanligt.
Eftersom institutioner som skoler, børnehaver, vuggestuer etc. også bliver lukket ned, kan det dog betyde, at vores medarbejdere vil være nødsaget til at arbejde på andre tidspunkter end inden for normal kontortid.
Online møder
Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at sikre at tidsplaner overholdes, opgaver bliver løst og at evt. nedetid minimeres – helt som vi plejer. Dog vil alle møder blive afholdt som online møder.
Vi håber på jeres forståelse, så vi sammen kan gøre alt hvad vi kan for at begrænse smitten.
Hvis I har spørgsmål, er I meget velkomne til at kontakte Matthijn eller Patrick.
Søg efter indlæg her
Find emne her
Online møder
Blog: Invester i fremtiden
Blog: Digital transformation
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381