Styrk medarbejderne og optimer driften med nye værktøjer fra Mixed Reality
Hvad er Mixed Reality?
Microsoft Dynamics 365 Mixed Reality er en del af Dynamics 365 platformen, som dog fungerer mest som et add-on.
Mixed Reality er en samling af nye arbejdsredskaber, som giver mulighed for at arbejde sammen på en helt ny måde.
Hvad kan I bruge Mixed Reality til?
Med Mixed Reality kan I via forskellige applikationer styrke samarbejdet mellem medarbejderne – og samtidig optimere driften.
Mixed Reality er en samling af nye arbejdsredskaber Remore Assist, Guides og Product Visualize, som giver mulighed for at arbejde sammen på en helt ny måde.
Mixed Reality består af følgende applikationer:
Remote Assist
I kan med Dynamics 365 Remote Assist hjælpe jeres medarbejdere med at arbejde sammen, selvom de er placeret langt fra hinanden.
Guides
Med Guides kan I give jeres medarbejdere trinvise vejledninger. Vejledningerne viser medarbejderne de værktøjer og dele, som de skal benytte. Og de viser også medarbejderne, hvordan de skal anvende dem i virkelige arbejdssituationer.
Product visualize
Med Product Visualize kan I give kunden en præsentation af jeres produkter via 3D-modeller.
Mixed Reality – en smartere måde at arbejde sammen på



En platform der kan udvides
Mixed Reality værktøjerne kan let integreres med fx Customer Service og Field Service.
Hvordan kan MicroPartner hjælpe?
Mixed Reality værktøjerne udnyttes mest optimalt i forbindelse med en Dynamics 365 applikation. For at få mest værdi ud af Dynamics 365 skal løsningen afspejle jeres virksomhed og jeres måde at arbejde på. Måske har I behov for yderligere funktioner og integrationer, som passer netop til jeres behov?
Book en DEMO her
Dynamics 365 Remote Assist
Dynamics 365 Remote Assist
I kan med Dynamics 365 Remote Assist hjælpe jeres medarbejdere med at arbejde sammen, selvom de er placeret langt fra hinanden.
Arbejd sammen overalt med Mixed Reality
I kan fx give jeres teknikerne mulighed for at løse problemer effektivt, selvom de arbejder på forskellige lokationer ved hjælp af Dynamics 365 Remote Assist og HoloLens-enheder.
Problemløsning i realtid
Med Remote Assist kan jeres medarbejdere også dele det, de ser, der hvor de er.
Adgang til kritiske oplysninger
I kan også inddrage arbejdsordreoplysninger fra Dynamics 365 Field Service samt skemaer og diagrammer fra applikationer, I allerede bruger.
Remote assist – sådan virker det
Book en DEMO her
Dynamics 365 Guides
Dynamics 365 Guides
Med Dynamics 365 Guides kan I blive bedre til at uddanne jeres medarbejdere og forstå hvordan de performer.
Praktisk undervisning til jeres medarbejdere
I kan forbedre undervisningen til jeres medarbejdere med trinvise vejledninger. Vejledningerne viser medarbejderne de værktøjer og dele, som de skal benytte. De viser også medarbejderne, hvordan de skal anvende dem i virkelige arbejdssituationer.
Effektiv uddannelse med Mixed Reality
Med Dynamics 365 Guides kan I oprette interaktivt indhold, vedhæft billeder og videoer. I kan også importere 3D-modeller, og tilpasse uddannelsen, så den fælles viden i virksomheden bliver til et værktøj til uddannelse.
Styrk medarbejdernes performance via data
I kan trække medarbejdernes performancedata ind i Power BI-dashboards. På den måde bliver det lettere at identificere behov for instruktion, samt hvor processerne kan forbedres.
En ny vision for arbejdet med HoloLens 2
HoloLens 2 er jeres gateway til Mixed Reality, hvor I stadig har hoved og hænder frie. HoloLens 2 har indbygget kunstig intelligens og kollaborative forretningsløsninger, der er klar til brug.
Guides – sådan virker det
Dynamics 365 Product Visualize
Dynamics 365 Product Visualize
Med Dynamics 365 Product Visualize kan I finde den rigtige løsning og lukke salget hurtigere gennem display og tilpasning af produkter.
Mixed Reality – opfylder kundens behov
Med Mixed Reality kan I hjælpe jeres sælgere med at opfylde kundernes behov. Product Visualize (prøveversion til iOS) lader sælgerne placere en digital 3D-tvilling af et produkt direkte i kundens miljø. Kunden har således mulighed for at opleve og udforske det, mens sælgeren kan notere kundens krav.
Opbyg tillid til jeres produkter og få gang i salgscyklussen
Få adgang til vigtige oplysninger om salg – og del dem
Alle oplysninger, som sælgerne registrerer i Product Visualize, indeholder værdifuld viden om jeres kunder. Med en integration til Dynamics 365 Sales kan sælgerne knytte disse oplysninger til salgsmuligheden til fremtidig reference.
Product Visualize – sådan virker det
Book en DEMO her
Priser
Mixed Reality | PRISEN FOR BRUGERENS FØRSTE DYNAMICS 365-APP | PRISEN FOR BRUGERENS EFTERFØLGENDE KVALIFICERENDE DYNAMICS 365-APP |
---|---|---|
Dynamics 365 Remote Assist | 409,10 kr. pr. bruger/måned | 125,90 kr. Pr. bruger/måned |
Dynamics 365 Guides | 409,10 kr. Pr. bruger/måned | 409,10 kr. Pr. bruger/måned |
Dynamics 365 Product Visualize | Kontakt os hvis du ønsker en pris på Dynamics 365 Product Visualize. |
PRISERNE ER EKS. MOMS.
MicroPartner tager forbehold for evt. prisændringer fra Microsoft.
Priserne er vejledende. Fx kan det at kombinere forskellige licenser betyde, at prisen pr. licens pr. måned bliver billigere.
Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Kontakt os her eller på +45 43 45 06 60.
Book en demo



Udfyld formularen og så kontakter vi dig angående en demo af Mixed Reality.
Du er også velkommen til at kontakte salgsdirektør Matthijn Hoogenboom på +45 2845 2008.
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381