november, 2017

07nov08:4512:30Få styr på jeres kundeprocesser08:45 - 12:30

Microsoft Dynamics 365, Events

Beskrivelse

Få styr på jeres kundeprocesser

Kan forretningsprocesser og kundeprocesser skabe værdi? Og kan de påvirke kundetilfredsheden? Svaret er ja. I en tid med buzzwords som ”work smarter” og ”disruption” mangler mange virksomheder stadig at få udbyttet af forretningsprocesser og systemer, der skaber værdi.

Denne morgen-briefing viser dig, hvordan I med Microsoft Dynamics 365-platformen kan få styr på jeres mest kritiske forretningsprocesser og få kunden tilbage i fokus. Microsoft Dynamics 365 har erstattet termen CRM, fordi løsningen nu omfatter en pallette af muligheder, som kan understøtte samtlige forretningsprocesser, en virksomhed måtte have. For eksempel salg, marketing, field service, projektstyring og kundeservice. Vær med og lær at prioritere og forankre processen i din virksomhed.

 

Agenda

08.45 – 09.00 

Registrering og morgenkaffe samt let morgenmad

 

09.00        

Velkomst ved Marc Taarup, key account manager, MicroPartner

 

09.10  

Få styr på processerne ved Per Østergaard Jacobsen

CRM-konceptet giver kundefokus. Men det er ikke uden udfordringer, da 50% af alle CRM-projekter fejler. Det har forskellige årsager, men involvering fra kernepersoner fra projektets begyndelse er en vigtig parameter for at projektet lykkes. Projektet er ikke et it-projekt – det handler om mennesker, kultur, processer tilsat en smule it. Det handler om at forankre en forretningsstrategi. Ny forskning kommer endvidere med helt nye årsager/forklaringer på de høje fejlrater.

 

9.50    

Pause

 

10.05 

Processer der understøtter hverdagen ved Stig Højmark Jensen, CRM-manager, KOMPAN

KOMPAN opererer i 17 lande. Hvert land opererer forskelligt og har egne processer. Det ønsker KOMPAN ikke at ændre ved at implementere en proces for alle. Man ønsker en løsning, som kan understøtte de forskellige processer, hvert land arbejder med, og som samtidig gør det enkelt både at købe og sælge KOMPANS produkter. Som led heri besluttede KOMPAN at gå fra en løsning, som primært var et internt rapporteringssystem til Microsoft Dynamics 365-platformen, der både kan håndtere de forskellige landes processer og lette købsprocessen for kunderne.

 

10.50 

Understøtter jeres processer kundeoplevelsen? ved Allen Campbell, forretningskonsulent, MicroPartner

Med en platform, der kan understøtte samtlige forretningsprocesser, kan det være svært at vide, hvor man skal begynde. Derfor vil vi anbefale ”tænk stort, start småt”. Vi skal både forstå forretningen og kundernes behov. Dernæst kan vi identificere den største udfordring og udforme kundeprocessen med kunden i fokus. Når første udfordring er løst, kan vi arbejde videre med de øvrige udfordringer og udforme kundeprocesser, der løser dem. Herved sikrer vi, at vi rent faktisk kommer i gang med projektet, og ved at have kunden som omdrejningspunkt, sikrer vi også, at den understøtter kundeoplevelsen, og at løsningen bliver brugt.

 

11.30      

Spørgsmål

 

12.00       

Sandwich og vand

Tilmeld dig her.

 

Per Østergaard Jacobsen er direktør i Efficiens.nu, der rådgiver om viden, relationer, forretnings-processer og Big Data i krydsfeltet mellem mennesker, forretning og IT. Han er ekstern lektor på CBS, department of marketing, hvor han bl.a. underviser i Performance Management in Marketing, Profitable kunderelationer og Strategic use of Big Data. Han har skrevet flere bøger, herunder CRM 2.0 og været projektleder på stort forskningsprojekt om CRM i danske virksomheder, et forskningsprojekt om kundeloyalitet samt er co-founder og projektleder på CBS Big Data Lab på Roskilde Festival.

KOMPAN A/S er verdens førende inden for legepladsløsninger til børn i alle aldre. De løsninger, som KOMPAN udvikler, er fra bunden designet for at forbedre børns sundhed og læring. KOMPANs innovative legeredskaber er kendetegnet ved overbevisende design, høj legeværdi, kompromisløs sikkerhed og langvarig kvalitet. KOMPANS kunder omfatter bl.a. kommuner, boligforeninger, skoler og børnehaver.

MicroPartner A/S er en dansk konsulentvirksomhed med fokus på implementering, udvikling og vedligeholdelse af forretningskritiske kommercielle løsninger på Dynamics 365-platformen. MicroPartner er certificeret Microsoft-partner, og har siden 2001 hjulpet over 150 virksomheder og organisationer med forretningsudviklende og værdiskabende løsninger. Vi er et stærkt team af dedikerede konsulenter med solid erfaring og stærkt engagement inden for Dynamics 365-platformen – både som forretningsmæssig strategi og som et relations- og procesunderstøttende it-værktøj.

Tidspunkt

(Tirsdag) 08:45 - 12:30

Beliggenhed

Microsoft

Kanalvej 7

X