Hvad er Customer Service Insights?
Customer Service Insights er et add-on til Dynamics 365 Customer Service, hvor I kan opbygge loyalitet og reducere serviceomkostningerne.
Hvad kan I bruge Customer Service Insights til?
I får indsigt i kritiske performancemetrikker og nye tendenser, som jer gør dig i stand til at agere derefter. I får også mulighed for at bruge virtuelle helpdesk-medarbejdere til hurtigt at løse supportproblemer.
Customer Service Insights er et add-on til Dynamics 365 Customer Service, hvor I kan opbygge loyalitet og reducere serviceomkostningerne.
Introduktion til Customer Service Insights
Opdag og tilpas jer til aktuelle og nye tendenser
Forudse kundernes ønsker – og giv dem det, de har brug for
Med Customer Service Insights kan du give dit kundeserviceteam mulighed for at opdage og tilpasse sig til aktuelle og nye tendenser. De kan også identificere vækstområder, tilpasse kundekontakten og identificere potentielle problemområder, så de kan løse problemerne, før de påvirker kunderne.
Effektiviser driften
Med kuntig intelligens kan du strømline din kundeservice med indsigt i sagsløsning, backlog-tendenser og historik til evaluering af helpdesk-medarbejdernes performance. Du kan bruge kunstig intelligens til at finde de kundemner, der skaber mest salg med dashboards, der opdateres i realtid.
Du kan også tilpasse arbejdsbyrden for helpdesk-medarbejderne, så den rigtige type opkald når de rette medarbejdere i rette tid.
Opbyg loyalitet
Opnå synlighed
Med Customer Service Insights kan du få vist mønstre i kundekontakten. Du kan også se resultater for både rigtige og virtuelle helpdesk-medarbejdere samt callcenteraktiviteter i flere dimensioner med interaktive diagrammer og filtre.
Dashboards bruger kunstig intelligens, business intelligence og machine learning til at visualisere de største indvirkninger på systemet, så du kan fastlægge bemanding og justere efter behov.
Opnå højere kundetilfredshed
Du kan opbygge loyalitet ved at løse problemer, før de påvirker kunderne. Du kan også udforske kundetilfredsheden (CSAT) for hver af dine supportkanaler, og derved få en forståelse af de faktorer, der har størst indvirkning på CSAT-resultaterne.
Du kan bruge viden og anbefalinger, der er baseret på kunstig intelligens til at få størst mulig værdi ud af kundeundersøgelser, og du kan implementere databaserede forbedringer.
Læs også om Customer Voice, der lader dig indsamle feedback fra dine kunder gennem spørgeundersøgelser.
Vil du vide mere?
+45 4345 0660
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.