Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central
Kundeopkrævningsløsning til Business Central
Continia Collection Management 365 er en kundeopkrævningsløsning til Business Central og er et fuldt integreret add-on til Business Central on-premise og cloud.
Med Collection Management kan du styre dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Business Central, og spare besværet med at logge ind i din bank.
En total kundeopkrævningsløsning
Continia Collection Management 365 administrerer kundeopkrævninger og kreditnotaer direkte fra Business Central.
Med Collection Management får du overblik over alle betalte og ubetalte opkrævninger.
Du kan sende dine opkrævninger til din bank digitalt. Banken administrerer opkrævningen og adviseringen via direkte kommunikation med Collection Management og opdaterer herefter opkrævnings- og betalingsstatus.
Aftalestyring med Continia Collection Management 365
Med Collection Management får du aftalestyring med understøttelse af anmodning om ændringer til betalingsaftaler.
Collection Management håndterer informationer om ændringer eller ophør af aftaler. Udveksling af aftaleoplysninger behandles i en skabelon, som kan redigeres, inden den sendes til banken.
Registrering af foretrukket opkrævningsystem og -metode
Når der oprettes en ordre, faktura eller kreditnota i Business Central, sørger Continia Collection Management 365 for, at hver enkelt kundes fortrukne opkrævningssystem bliver registreret og automatisk tilføjet. Opkrævningsmetoden kan ændres manuelt på det specifikke salgsdokument, fx i forbindelse med kontantsalg.
Hvis du ofte handler med udlandet, bruger du meget tid og mange ressourcer på at administrere opkrævninger på tværs af landegrænserne. De mange opkrævningsløsninger og valutaer kan gøre det til en belastning at administrere opkrævninger internationalt. Collection Management forenkler opkrævningsstyringen, fordi alle dine opkrævninger administreres af en enkelt udbyder.
I Europa bruger denne løsning SEPA Direct Debit-opkrævninger i Euro samt opkrævninger via kreditkort og refusioner af betalinger over landegrænserne.
Priser
Der er flere aspekter, der spiller ind i forhold til prisen på løsningen. Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Continia Mobilepay Invoice
Når din faktura er bogført, vil fakturaen blive sendt direkte til kunden og vil fremgå i kundens MobilePay app. Kunden kan herefter betale fakturaen med et enkelt “swipe” fra sin mobiltelefon. Denne betalingsproces med Continia MobilePay Invoice gør det muligt for dig at opkræve betalinger fra dine kunder. Løsningen sikrer også, at kunderne hurtigt og enkelt kan betale deres regninger – så du får dine betalinger rettidigt.
Continia Mobilepay Subscription
MobilePay Subscriptions løsningen gør det muligt at opkræve faste opkrævninger og abonnementer via MobilePay – direkte fra Dynamics 365 Business Central. Når din kunde har accepteret en betalingsaftale fra sin MobilePay, vil fremtidige faste opkrævninger efterfølgende blive trukket automatisk.
Når en betaling gennemføres hver måned, kan kunden se denne under Aktiviteter i MobilePay. Kunden kan også se kommende betalinger, hvilket giver kunden et samlet overblik over alle betalingsaktiviteter.
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.