Hvad er Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service?
Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service er et add-on til Dynamics 365 Customer Service.
Virtual Agents for Customer Service kombinerer en AI-baseret chatrobot og indsigtsløsninger, som giver kundeserviceteams mulighed for let at identificere og automatisere almindelige supportproblemer.
Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service kombinerer en AI-baseret chatrobot og indsigtsløsninger, som giver kundeserviceteams mulighed for let at identificere og automatisere almindelige supportproblemer.
Med Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service kan I bl.a.:
Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service – sådan virker det
Book en DEMO her
Dynamics 365 Customer Service
Udnyt fordelene ved AI
Udnyt fordelene ved AI
Med Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service kan I reducere jeres omkostninger ved at give jeres kundeservice helpdesk-medarbejdere mulighed for at opbygge og opdatere intelligente chatrobotter.
Chatrobotterne bruger indbyggede funktioner til behandling af sprog, så det lyder naturligt til at deltage i samtaler med jeres kunder og medarbejdere. I kan få en forbedret produktivitet med AI-baseret indsigt, der hjælper jer med at identificere og automatisere nye eller tidskrævende kundesupportproblemer.
Virtuelle helpdesk-medarbejdere til kundeservice
I kan udnytte AI-funktionerne i Virtuelle Power-Agenter fra Power Platformen til at levere enestående kundeservice. I kan oprette effektive chatrobotter, som håndterer og løser kundeproblemer, hvor der ikke er behov for udviklere eller dataspecialister.
I kan oprette chatrobotterne ved hjælp af en grafisk brugergrænseflade, som ikke kræver kodning.
Book en DEMO her
Customer Service Insights
Øg din kundetilfredshed med virtuelle agenter
Træf bedre beslutninger, og øg kundetilfredshed
I kan foretage handlinger på et velinformeret grundlag ved hjælp af indsigt baseret på AI. I kan skabe en bedre kundeserviceoplevelse og måle tendenser på tværs af alle kanaler. I kan identificere mulige vækstområder og få en bedre produktivitet for helpdesk-medarbejdere via innovative AI-egenskaber og -funktioner.
Brug fordelene ved virtuelle helpdesk-medarbejdere
I kan integrere Virtual Power Agents med de produkter og tjenester, som I bruger hver dag. I kan vælge mellem hundredvis af færdigbyggede connectorer, eller I kan oprette brugerdefinerede arbejdsgange i Power Automate. I har også mulighed for at skabe komplekse scenarier med Microsoft Bot Framework.
Book en DEMO her
Power Platform
Priser
Customer Service | Prisen for brugerens første Dynamics 365-app | Prisen for brugerens efterfølgende kvalificerende Dynamics 365-app |
---|---|---|
Customer Service Professional | 314,70 kr. Pr. bruger/måned | 125,90 kr. Pr. bruger/måned |
Customer Service Enterprise | 597,90 kr. Pr. bruger/måned | 125,90 kr. Pr. bruger/måned |
Virtual Agent for Customer Service | Fra 6.922,70 kr. Pr. lejer/måned | Fra 6.922,70 kr. Pr. lejer/måned |
Customer Insights | Fra 9.440,10 kr. pr. lejer/måned | Fra 6.293,40 kr. Pr. lejer/måned |
Customer Voice | 629,30 kr. 2.000 undersøgelsessvar pr. lejer/måned. | 629,30 kr. 2.000 undersøgelsessvar pr. lejer/måned. |
PRISERNE ER EKS. MOMS.
MicroPartner tager forbehold for evt. prisændringer fra Microsoft.
Priserne er vejledende. Fx kan det at kombinere forskellige licenser betyde, at prisen pr. licens pr. måned bliver billigere.
Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Kontakt os her eller på +45 43 45 06 60.
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.