HVAD ER STILLADS 365?
Stillads 365 er en komplet virksomhedsløsning til stilladsbranchen. Stillads 365 er udviklet af MicroPartner i samarbejde med Rodahl Stilladser.
Stillads 365 understøtter den måde branchen arbejder på og de specifikke behov som stilladsvirksomheder har.
Stillads 365 kan bl.a. håndtere:
FORDELE VED STILLADS 365
EN DIGITAL HVERDAG
Med Stillads 365 kan hverdagen digitaliseres, så både montøren, konduktøren og regnskabsmedarbejderen bliver mere effektive og undgår dobbeltarbejde.
FORDELE FOR MONTØREN
DIGITALE ARBEJDSSEDLER
Med Stillads 365, en komplet virksomhedsløsning til stilladsbranchen, er det slut med arbejdssedler, der bliver væk. Arbejdssedler er digitale og montørerne kan tilgå dem på mobilen/tablet/pc.
TIDSREGISTRERING OG TIMESEDDEL
Montørerne kan, efter endt arbejdsdag, registrere deres tid via mobil/tablet/pc i et brugervenligt system, der kan udregne fx skurpenge, telttillæg etc. til overenskomstmæssige satser.
Timesedlen bliver sendt til godkendelse hos nærmeste leder.
ADGANG TIL INFORMATION
Montørerne kan via mobil/tablet/pc finde billeder, tegninger og opmålinger i systemet, og de kan se kontaktoplysninger på relevante personer som fx bygherre.
FORDELE FOR KONDUKTØREN
TILBUD
Med Stillads 365, en komplet virksomhedsløsning til stilladsbranchen, kan konduktørerne hurtigere udarbejde et tilbud.
Det endelige tilbud konverteres til et flot dokument, der er designet i Word og derfor kan understøtte virksomhedens visuelle identitet med farver, logo og skrifttype.
Det betyder, at kunden altid får en ensartet oplevelse uanset hvilken konduktør, tilbuddet kommer fra.
Tilbud kan sendes som pdf til kunden.
ORDRE OG REMINDERS
Med en ordreproces, der er arbejdet ind i systemet, kan konduktørerne blandt andet planlægge og styre deres tid i forhold til deadlines med hjælp fra reminders.
Systemet kan hjælpe med at styre processen og komme med reminders for deadlines fx:
- spørgsmål til byggeherre, besigtigelse og afgivelse af tilbud i forbindelse med udbud.
- ansøgning om godkendelser og tilladelser fra Vej og Park, lufthavnen etc.
ARBEJDE “ON SITE”
Stillads 365 giver konduktørerne mulighed for at arbejde mere fleksibelt.
Konduktørerne kan uploade billeder af opmålinger i systemet direkte fra deres telefoner og knytte dem til den korrekte sag og tilbud, mens de er ude på pladsen.
De behøver ikke længere at skulle tilbage til kontoret for at tømme kameraet for billeder, og herefter overføre dem til computeren.
INSPEKTIONER
Stillads 365 kan styre inspektionsprocessen. Den ansvarlige konduktør kan få reminders for hvornår, det er tid til en inspektion.
Konduktøren kan tilgå listen med krav til opsætning via sin telefon eller tablet, og listen kan gennemgås sammen med kunden ”on site”, hvor evt. udbedringer og/eller godkendelser noteres i systemet via telefon/tablet.
På den måde kan dokumentationen sikres og alle krav overholdes.
VIDENDELING
Stillads 365 giver mulighed for videndeling.
Konduktørerne får overblik, fordi de kan se hvilke tilbud, der bliver arbejdet på.
Overblikket sikrer, at de ikke byder ind på samme opgave og dermed undgår dobbeltarbejde.
Konduktørerne har via et dashboard overblik over aktive målinger, tilbud, ordrer samt hvilke sager der er blevet afmeldt og hvor stilladset skal tages ned.
OVERBLIK OVER ØKONOMIEN
Stillads 365 giver et 365 graders overblik over hvert projekts økonomi.
Konduktøren kan trække forskellige nøgletal og rapporter, fx dækningsgrad med og uden lejeindtægter.
FORDELE FOR REGNSKAB/ADMINISTRATION
FAKTURERING
Med Stillads 365, en komplet virksomhedsløsning til stilladsbranchen, kan regnskabsafdelingen let styre faktureringen.
Alle accepterede tilbud konverteres automatisk til ordrer. Når ordren er færdiggjort, sendes den automatisk til regnskabsafdelingens økonomisystem med alle oplysninger fra ordren.
Derved sparer regnskabsafdelingen tid, fordi de ikke manuelt skal indtaste oplysninger, hvilket også minimerer risiko for fejl. Med alle oplysninger fra det oprindelige tilbud på plads, kan regnskabsafdelingen hurtigt sende faktura ud.
PROCENTVISE SPLIT
En stor fordel ved Stillads 365 er, at den kan håndtere procentvis splitfakturering, som gør hele processen lettere. Samtidig giver det mindre risiko for at nogle opgaver ikke faktureres helt.
UDREGNING AF UDLEJE
Det er muligt at arbejde med diverse udregninger af udleje. Man kan trække data ud i et Excelark og arbejde videre med det.
HÅNDTERING AF PERSONFØLSOMME OPLYSNINGER
Stillads 365 kan håndtere diverse dokumenter som ansættelseskontrakter og truckcertifikater.
Løsningen kan håndtere vigtige oplysninger som fx om medarbejderen har stort kørekort, krancertifikat samt sikkerhedsgodkendelse til fx lufthavnen.
Stillads 365 kan håndtere billeder af medarbejderne samt personfølsomme oplysninger som CPR-numre og kontaktinformationer på medarbejdernes pårørende.
LØN
Regnskabsafdelingen har via tidsregistrering og timesedler adgang til alle informationer i forhold til at kunne lave løn.
DATALØN ELLER LIGN.
Man kan trække rapporter i systemet til brug for indrapportering til Dataløn eller lign.
INDBLIK I VIRKSOMHEDEN
Regnskabsafdelingen/administrationen får adgang til en masse relevant viden som indtjening, effektivitet, pipeline og vundet salg samt meget mere.
Alle oplysninger er i realtid og giver administrationen mulighed for at få dybere indblik i virksomheden.
Stillads 365 giver et 365 graders overblik over hvert projekts økonomi. Regnskabsafdelingen/administrationen kan trække forskellige nøgletal og rapporter, fx dækningsgrad med og uden lejeindtægter.
På den måde kan regnskabsafdelingen/administrationen let følge med i hvilke projekter der er rentable og ikke rentable.
EN KOMPLET CRM- OG ØKONOMILØSNING TIL STILLADSBRANCHEN
Stillads 365 er en komplet virksomhedsløsning til stilladsbranchen, som tager udgangspunkt i, hvordan branchen arbejder. Men det betyder ikke, at løsningen vil være helt ens for alle stilladsvirksomheder. Processer kan variere og derfor tilpasser vi i samarbejde med jer, så det bliver jeres løsning.
Prisen for Stillads 365 afhænger af jeres ønsker og evt. tilpasning. Prisen varierer lige så meget som prisen på opsætningen af et stillads, da der er mange faktorer, der spiller ind. Derfor udarbejder vi et tilbud med afsæt i jeres ønsker og behov.
MicroPartner udvikler løbende løsningen i samarbejde med stilladsbranchen og nye opdateringer og funktioner bliver automatisk en del af jeres løsning.
Stillads 365 er en del af Dynamics 365-platformen, hvilket betyder, at I får gavn af de opdateringer og nye funktioner, som Microsoft løbende kommer med som fx nye produkter. Derudover bliver I omfattet af en supportaftale, og I har selvfølgelig også mulighed for at videreudvikle på systemet, når behovene opstår.
SAMMENSMELTNING AF PROJEKTSTYRING, SALG OG ØKONOMI
Stillads 365 er baseret på de nyeste versioner af Dynamics 365 for Sales (CRM), Dynamics 365 Business Central (Navision) og Office 365.
Stillads 365 kører i skyen, er let at arbejde i og har alt det nødvendige til jeres forretning, herunder styring af salg, økonomi og tid.
Stillads 365 kan også understøtte overholdelsen af GDPR og er en komplet virksomhedsløsning til stilladsbranchen.
DYNAMICS 365
Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 er en online platform med intelligente applikationer, som kan understøtte de processer, stilladsvirksomheder har, herunder salg (Sales) og økonomi (Business Central).
Med Stillads 365 får I en komplet CRM- og økonomiløsning til stilladsbranchen.
SALES
Dynamics 365 Sales
Microsoft Dynamics 365 for Sales er en CRM-løsning, der hjælper med at styre tilbudsprocessen og ordrehåndtering.
Med Sales arbejder I let med salgsmuligheder, relationer, projekter, tilbud og ordrer.
I kan reagere hurtigt ved hjælp af reminders.
BUSINESS CENTRAL
Dynamics 365 Business Central
Business Central er en økonomiløsning til virksomhedsadministration (tidligere kendt som Navision).
Business Central hjælper med at forbinde økonomi, salg, service og drift, så forretningsprocesser strømlines og kundekontakten forbedres.
OFFICE 365
Office 365
Med Microsoft Office 365 kan I arbejde lige så effektivt og smidigt, når I er på farten, som I kan på kontoret.
I har adgang til bl.a. mail og kalender, dokumenter og fildeling samt Word, PowerPoint og Excel.
GDPR
GDPR
Stillads 365 kan hjælpe med at beskytte data og understøtte overholdelsen af GDPR.
I kan tildele og begrænse adgangen til personlige data på flere niveauer, og I kan aktivere revisionsspor for at skabe sikkerhed og øget ansvarlighed.
Matthijn Hoogenboom
MICROPARTNER A/S
MicroPartner A/S er en it-konsulentvirksomhed, der arbejder med implementering, udvikling og vedligeholdelse af forretningskritiske kommercielle løsninger.
Vi er certificeret Microsoft partner med fokus på Dynamics 365 (CRM & ERP), Business Central og den merværdi der kan opnås ved at integrere CRM og ERP med øvrige Microsoft produkter og forskellige add-ons.
Vi har siden 2001 hjulpet + 150 virksomheder og organisationer med forretningsudviklende og værdiskabende løsninger.
Vi er et stærkt team af dedikerede konsulenter med solid erfaring og stærkt engagement inden for it – både som understøttelse af den forretningsmæssige strategi og som et relations- og procesunderstøttende værktøj.
Vi drives af at skabe værdi for vores kunder fra dag ét igennem de rigtige løsninger.
OM RODAHL STILLADSER A/S
Rodahl Stilladser A/S blev grundlagt i 1947 af Tømrermester H. P. Rodahl. Rodahl Stilladser udfører alle stillads opgaver herunder, planlægning, transport, opsætning og demontering.
Alle produkter, fra nedfaldsskakte til de store stilladser, er gennemtestet i mindste detalje for at give størst mulig sikkerhed på arbejdspladsen.
Læs mere om Rodahl Stilladser her.
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.