Hvad er Dynamics 365 Customer Insights – Data?
Dynamics 365 Customer Insights – Data er en af Dynamics 365 applikationerne, som giver jer en 360 graders visning af jeres kunder, der gør det muligt at skabe tilpassede kundeoplevelser.
Hvad kan I bruge Customer Insights – Data til?
I kan blive bedre til at forstå kunderne og samarbejde med dem ved at give medarbejderne den indsigt, som de har brug for, via intelligent kundeanalyse.
Dynamics 365 Customer Insights - Data giver jer indsigt i jeres kunder, der gør det muligt at skabe tilpassede kundeoplevelser.
Customer Insights – Data hjælper jer bl.a. med:
Dynamics 365 Customer Insights – Data – sådan virker det:
En platform der kan udvides
I integrerer let Customer Insights – Data med de øvrige applikationer inden for Dynamics 365 fx Sales, Marketing, Customer Service, Field Service som giver jer mulighed for at samle systemerne og skabe forbindelse mellem forskellige forretningsenheder for at understøtte jeres virksomheds vækst.
Hvordan kan MicroPartner hjælpe?
For at få mest værdi ud af Customer Insights – Data skal løsningen afspejle jeres virksomhed og jeres måde at arbejde på. Det kræver tilpasninger og som regel yderligere funktioner og integrationer, som passer netop til jeres behov.
Book en gratis DEMO her
Lær jeres kunder bedre at kende
Kundeindsigt ét sted
I kan forbinde forskelligartede datasiloer, og få et nuanceret billede af jeres kunder ved at samle kundeindsigt og -interaktioner på ét sted.
I kan tilbyde medarbejdere adgang til prædiktiv indsigt uden støtte fra dataeksperter og give medarbejdere mulighed for at integrere kundeindsigt i den ønskede Dynamics 365 applikation.
Opret virtualiseringer
I kan oprette detaljerede visualiseringer, som illustrerer kundeengagement og brugerforløb i ét brugervenligt dashboard. Og I undgår samtidig sortering af en lang række forskellige datasiloer.
I kan gøre det let for medarbejdere at forberede og visualisere data.
360 graders visning af jeres kunder
Få overblik over jeres kunders demografi, købshistorik og interaktioner
Involvér kunderne
I kan analysere jeres kunders demografi, købshistorik og interaktioner. I kan således levere og finjustere relevante tilbud og indhold ved hjælp af kundeintelligens og indbygget prædiktiv analyse.
Med Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Data kan I levere personligt tilpasset, relevant kundeindhold og bedre målrette jeres marketingressourcer ved at identificere de rette salgsmuligheder.
Find skjulte salgsmuligheder med Customer Insights – Data
Overvåg relationer med Customer Insights – Data
I kan styrke jeres kunderelationer ved at spore interaktioner, hurtigt identificere risikokunder og effektivt fokusere ressourcer på dem.
I kan administrere jeres forskellige kunders datapunkter i realtid.
Identificér skjulte salgsmuligheder
I kan identificere skjulte salgsmuligheder for effektivt at målrette jeres marketingressourcer mod kundebehov, -interesser og -demografi.
I kan opnå krydssalg og mersalg med prædiktiv analyse. I kan ydermere skræddersy oplevelser på stedet for at skabe øget kundetilfredshed.
Kundehistorie: Tivoli
Se hvordan Tivoli bruger Dynamics 365 Customer Insights – Data til at levere målrettede kundeoplevelser:
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.