Netop brugervenlighed er en kæphest for os
”Det har været vores målsætning fra starten, at flere i organisationen skal kobles på CRM-Education. Systemet kan ikke alene let tilpasses og udvikles, det er også ekstremt brugervenligt. Netop brugervenlighed er en kæphest for os, fordi det i høj grad fordrer den organisatoriske forankring, som er ekstremt vigtig, når man introducerer nye it-værktøjer.”
Ulla Meta Andersen, markedskoordinator
Vi manglede en rød tråd i vores kundehåndtering
”I løbet af de seneste år er både antallet af erhvervskunder såvel som vores udbud af kurser vokset, hvilket betyder, at vores konsulenter arbejder med større kompleksitet i hverdagen. Faktorer som lovgivning og individuelle kundebehov spiller en afgørende rolle, når vi eksempelvis udarbejder kursustilbud. Det stod meget klart, at der manglede en rød tråd i den måde, vi håndterede vores kunder på.”
Ulla Meta Andersen, markedskoordinator
Selandia – Center for Erhvervsrettet Uddannelse
CRM-Education udrullet i etaper – internt og ekstern
Selandia startede med at løse nogle af de udfordringer, som deres konsulenter med ansvar for erhvervskursister sad med. Næste skridt var at koble marketingafdelingen på og derefter udrulle i resten af organisationen.
Men ikke kun internt hos Selandia har man fået et styrket overblik over arbejdsprocesser og et forbedret serviceniveau for virksomheder, kursister og elever.
I skrivende stund har seks erhvervsskoler har koblet sig på CRM-Education og fået et ensrettet system, som kan lette samarbejdet mellem de enkelte erhvervsskoler.
Selandia imødekommer kundernes stigende efterspørgsel
Efteruddannelse og kompetenceudvikling står højt på dagsordenen for både små og større danske virksomheder.
Med en it-løsning, der kan samle, ensrette og håndtere alle arbejdsprocesser i forhold til kunderne er Selandia blevet klædt på til at imødekomme kundernes stigende efterspørgsel på efteruddannelse og kurser.
Om løsningen
CRM Education er målrettet de danske erhvervsskoler
Med udgangspunkt i Microsofts xRM-løsning, nu kaldet Dynamics 365 Sales, har Selandia og MicroPartner udviklet CRM-Education, der er målrettet de danske erhvervsskoler.
Undervisningssektoren er karakteriseret ved, at man arbejder med en høj kompleksitet, hvor det kan være en udfordring at skabe overblik over hverdagen og kunderne.
Med CRM-Education kan Selandia skabe overblik, strømline og sikre ensartethed i arbejdet med virksomheder og kursister.
Kundeprofil
Selandia – Center for Erhvervsrettet Uddannelse
Selandia – Center for Erhvervsrettet Uddannelse har en af Danmarks største kursusafdelinger målrettet erhvervslivet. Centeret udbyder mere end 100 merkantile og tekniske erhvervsuddannelser i samarbejde med Erhvervsskolen, Erhvervsgymnasiet, Erhvervsakademiet og Voksen- og Efteruddannelse (VEU).
Selandia har ca. 460 ansatte, der arbejder med at uddanne 2.700 årselever. Det svarer til, at over 15.000 elever, studerende og kursister får en uddannelse eller tager et kursus på Selandia hvert år.
Læs flere kundehistorier her
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.