Sales Navigator
Sales Navigator og CRM i samarbejde til nemmere salg, processer og opdatering af firmer og kontakter.
Hvad er Sales Navigator?
Sales Navigator er et værktøj/program, der arbejder direkte ud fra LinkedIn. Sales Navigator tager direkte information fra LinkedIn, hvilket giver dig den bedste ’real time’ opdatering omkring nye muligheder og ændringer hos dine kontakter.
Med Sales Navigator er det muligt for dine sælgere at opsætte søgekriterier for at finde de bedste og nyeste salgsmuligheder. Både for nye kunder og eksisterende kontakter.
Vær f.eks. den første til at lykkeønske med en ny stilling i et nyt firma, og derved øges chancen for, at personen vender tilbage til dig for at få netop dit produkt.
Du kan også få nye anbefalinger til potentielle salgsmuligheder eller anbefalinger på, hvem du har af fælles kontakter, så du kan lade jeres fælles kontakt introducere dig.
Hvad er Dynamics 365 CRM?
Microsoft Dynamic 365 er et CRM-system, som giver dig styring over processer og data, alt sammen samlet et sted.
Dynamics 365 kan deles op i syv mindre områder, hvor du kun behøver at bruge de dele, der passer til din virksomhed. Dynamics 365 giver dig mulighed for at udvide og inddrage de andre områder, uden at du skal ud og finde nye programmer eller nye måder på at arbejde på. Når du samler alt i Dynamics 365 undgår du besværet med at have dokumenter og data flere steder samt eventuelle GDPR-bekymringer.
Med Dynamics 365 kan du samle dine processer, så f.eks. et salg kan videre gives til produktionen uden større besvær. Samtidig kan sælgere følge med i hele processen og give positive opdateringer til kunden uden at skulle skrive mails eller spørger andre medarbejdere omkring status.
Hvorfor og hvordan skal det gavne at bruge det sammen?
Hvis du har helt styr på dit kundekartotek og hvordan du laver de bedste salg til kunderne, og hvis der hele tiden kommer nye kunder, uden at du skal gøre noget, så kan Dynamics 365 måske være nok for dig. Men hvis du vil holde CRM-oplysninger automatisk opdaterede samt have muligheden for at finde nye potentielle salg – uden at du skal finde dem også skrive dem ind efterfølgende – hvorfor så ikke bruge Sales Navigator integration til Dynamics 365 CRM?
Her får du det bedste fra begge verdener. Sælgere kan bruge Sales Navigator til finde nye muligheder og finde nye indgangsvinkler til potentielle kunder, og føre deres oplysninger direkte over til CRM, hvor deres billeder, kontakt oplysninger og firma oplysninger bliver opdateret direkte fra LinkedIn igennem Sales Navigator. Så lige meget hvor gammel en kontakt er i dit CRM-system, vil du kunne følge personen, selv om de skifter virksomhed eller bliver forfremmet, og dette giver dig muligheden for at være blandt de første til at lykønske dem.
Kontakt os for mere info eller en gratis demo
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.
Af Nicholas Tyndeskov, Office365/Dynamics365 konsulent, Micropartner
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Indtast din søgning her
Hello
MicroPartner A/S
Rådhusstræde 8A
4600 Køge
Tlf.: +45 4345 0660
info@micropartner.dk
CVR-nr.: 26143381