Hvad er Dynamics 365 Customer Voice?
Customer Voice er et add-on til Dynamics 365, hvor I kan arbejde med spørgeundersøgelser og brugerfeedback.
Customer Voice er inkluderet i følgende Dynamics 365 applikationer: Sales Enterprise, Customer Service Enterprise, Field Service, Marketing og Human Resources.
Det er muligt at købe Customer Voice separat, hvis I bruger de øvrige Dynamics 365 applikationer. Det er også muligt at tilkøbe Customer Voice uden en Dynamics 365 applikation.
Hvad kan I bruge Customer Voice til?
Med Customer Voice kan I indsamle og registrere de målepunkter, der betyder noget for jeres virksomhed baseret på undersøgelsesdata. På baggrund af data kan I reagere hurtigt.
Indhent feedback gennem spørgeskemaer
I kan bruge Customer Voice som en del af event management til at sende spørgeskemaer ud til deltagerne efter afholdt event. På den måde kan I få feedback og dermed har mulighed for at justere og tilpasse jeres events fremover. Læs mere om event management her.
I kan også hente intern feedback fra jeres medarbejdere i form af medarbejderundersøgelser. Læs om Dynamics 365 Human Resources her.
Customer Voice er et add-on til Dynamics 365, hvor I kan arbejde med spørgeundersøgelser og brugerfeedback.
Med Customer Voice kan I:
Customer Voice – et hurtigt overblik:
Vil du vide mere?
+45 43 45 06 60
Få feedback med det samme
Indsaml feedback og input via skabeloner
Med Customer Voice kan I hurtigt indsamle feedback og input via skabeloner, som omfatter spørgsmålssæt, arbejdsgange og rapporter.
I kan let oprette tilpassede undersøgelser på baggrund af kundeoplysningerne i jeres eksisterende virksomhedsprogrammer.
I kan indsamle rettidig feedback på tværs af foretrukne kanaler fx mail, sms, Internet og mobil.
Book en DEMO her
Få dybere indsigt ved at integrere data
Forbind feedback
I kan let forbinde løbende feedback med kundeoplysninger i andre Dynamics 365-applikationer, herunder Dynamics 365 Customer Insights, Power Automate, Power Apps og Power BI.
I kan få en indsigt, der er kontekstafhængig, ved løbende at forbinde den feedback, I modtager, med de kundeoplysninger, som I allerede har.
I kan engagere jeres målgruppe på det rigtige tidspunkt. Kundedata opdateres automatisk, hver gang nogen reagerer på tværs af alle arbejdsgange.
Afstem dine handlinger på baggrund af feedback i realtid
Tilpassede dashboards i Customer Voice
I kan holde styr på det vigtigste for jeres virksomhed via tilpassede dashboards, der visualiserer feedback.
I kan reagere i realtid på baggrund af automatiske udløsere.
I kan afslutte kundefeedback rettidigt med indbyggede tilfredshedsmålepunkter, herunder Net Promoter Score, og opfølgende handlinger.
Book en DEMO her
Customer Voice – sådan fungerer det
Priser
Til kunder med udvalgte Dynamics 365-applikationer | Til kunder uden udvalgte Dynamics 365-applikationer | |
Customer Voice | Inkluderet 2.000 undersøgelsessvar pr. lejer/måned Yderligere svar kan købes separat. | Fra
629,30 kr. Yderligere svar kan købes separat. |
Sales Enterprise | 597,90 kr. Pr. bruger/måned | |
Customer Service Enterprise | 597,90 kr. Pr. bruger/måned | |
Marketing | Fra
4.720,10 kr. | |
Customer Insights | Fra
9.440,20 kr. | |
Human Resources | 755,20 kr. Pr. bruger/måned |
Bruger I de andre Dynamics 365 applikationer kan I tilkøbe Customer Voice. Kontakt os for yderligere information.
PRISERNE ER EKS. MOMS.
MicroPartner tager forbehold for evt. prisændringer fra Microsoft.
Priserne er vejledende. Fx kan det at kombinere forskellige licenser betyde, at prisen pr. licens pr. måned bliver billigere.
Kontakt os derfor for at få et tilbud.
Kontakt os her eller på +45 43 45 06 60.
Kontakt os for at høre nærmere eller for en personlig demonstration
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.