Vil du vide mere?
+45 4345 0660
Norican Group er i gang med en digital transformation af hele virksomheden ud fra tre overordnede drivers: collaboration, sharing og alignment.
“Vi har siden 2007 kørt et globalt clarity-program, og som en del af det har vi de seneste 2,5 år haft fokus på Projekt Merlin,”
introducerer Bo Bugge, CIO hos Norican Group, og forklarer:
”Merlin er jo figuren i den engelske fantasy tv-serie, der kan få magiske ting til at ske.”
”Transformationen af Norican Groups globale salgsteams er drevet af et ønske om at styrke vores salgsmedarbejdere i deres daglige arbejde. Derudover ønsker vi at optimere vores processer for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse.”
Bo Bugge, CIO
”Vi køber ekstern sparring og specialistviden inden for de områder, hvor det ikke giver økonomisk mening at oparbejde og vedligeholde en kompetence. Inden for CRM har vi derfor valgt MicroPartner som vores teknologipartner for at trække på deres specialistviden om AX- og SharePoint-integrationer.”
Bo Bugge, CIO
Norican Group udvikler, producerer og servicerer højautomatiske støbemaskiner. De 2.200 ansatte fordeler sig på 50 organisatoriske enheder fordelt på 40 lokationer verden over.
Læs mere her.
Og noget, der minder om magiske ting, er netop, hvad Norican Group arbejder på at opnå med transformationsprojektet, hvor CRM spiller en væsentlig rolle, forklarer Bo Bugge:
”Transformationen af Norican Groups globale salgsteams er drevet af et ønske om at styrke vores salgsmedarbejdere i deres daglige arbejde. Derudover ønsker vi at optimere vores processer for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse.”
Projekt Merlin hviler på seks ben, som hver især er med til at understøtte det overordnede formål med projektet, forklarer Bo Bugge:
”It-mæssigt bevæger vi os fra 1000 øer til ét kontinent. Med de samme, globale it-værktøjer og processer kan medarbejderne samarbejde og udnytte hinandens kompetencer. På den måde undgår vi, at de samme ting bliver lavet flere gange.”
Norican Group er i gang med en digital transformation af hele forretningen. Transformation skal styrke salgsmedarbejderne i deres daglige arbejde og optimere processerne for at have overblik over pipeline, drift og kundefastholdelse. De anvender Microsoft Dynamics 365 Sales og Dynamics 365 Marketing som en del af transformationen.
”Via en dedikeret CRM-indsats ønsker vi at arbejde systematisk med at forstå kundens behov og arbejde med en fælles salgsmetode. Det er ikke noget, man bare gør. Det er et langt, sejt træk, hvor vi arbejder med hele vores mindset og kompetencer i forhold til vores produkter og services.”
Bo Bugge, CIO
”Vi er vældig tilfredse med vores samarbejde med MicroPartner – et samarbejde, der foregår remote og 24/7 grundet vores globale tilstedeværelse.”
Bo Bugge, CIO
Vores team af erfarne og dedikerede konsulenter står altid klar til at hjælpe og vejlede dig, så du kan træffe den bedste beslutning. Uanset om du har brug for rådgivning, eller hvis du ønsker at få en personlig demonstration, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag via formularen , og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte på Tlf.: 70 87 05 40.